פורסם 2020 בדצמבר 214 שנים היום התחברתי לבזק וקיבלתי את הנתב-מודם be של בזק. לאחר שהטכנאי סיים להגדיר את כל ההגדרות יכולתי להתחבר לממשק של הנתב דרך הדפדפן בכתובת 10.0.0.138 (אני מחבר בחיבור קוי). לאחר מכן רציתי לשנות הגדרה מסויימת (MTU) כי יש לי בעיה להעלות אתרים של העבודה שלי כשאני מחובר עם VPN אז ניסיתי לחפש את האפשרות הזאת הנתב (_היא בכלל קיימת בנתב הזה ? בבשק לא ידעו להגיד...) וכשאני מנסה להתחבר לנתב אני מקבל את ההודעה הבאה: בבזק כמובן לא ידעו מה זה ואיך לעזור לי ופתאום זה הסתדר אבל עד שמצאתי מה חיפשתי שוב זה חזר וכרגע זה המצב ואני לא מצליח להתחבר. אני צריך לציין שאפליקציית Bcyber זה לא מה שאני צריך כי יש לי נתב אחר אלא את אפליקצית be אבל היא לא עובדת ולא מזהה אותי עדיין כי לפי התמיכה הטכנית לא עברו עדיין 48 שעות מאז שהתחברתי אז יעצו לי לנסות שוב מחר ובכל מקרה אין להם מושג למה אני לא מצליח להתחבר לממשק של הנתב ומה הבעיה. נערך 2020 בדצמבר 214 שנים על-ידי falukky
פורסם 2020 בדצמבר 224 שנים היי ! תנתק את כבל DSL מהראוטר ואחרי כמה דקות תכנס מחדש דרך 10.0.0.138 בהצלחה !
פורסם 2024 בדצמבר 5דצמבר 5 נכנס לאפליקציה ומקבל מסך לבן ותקוע טלפון חדש s24 ultraלבזק אין פתרון. מבטיחים לחזור ולא חוזרים. כרגיל.
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.