פורסם 2020 בנובמבר 105 שנים שלום במחשב נייד לנובו יוגה 14" שהוא כמעט חדש דגם C940 ויש לי בעיה מוזרה בשימוש באפליקציית זום כאשר אני מקליט את השיחה תוך כדי שידור, לאחר מספר דקות התמונה נתקעת ולעיתים גם השמע מתעוות ואני צריך להפסיק. גם השומעים והרואים אותי אומרים שזה נתקע. השתמשתי באותו זמן ב WIFI 5G של פרטנר (500M) ואיכות הקליטה טובה מאד, וזה רה לי מספר פעמים ובמקומות שונים. ניסיתי להשתמש במקום בנייד הזה בנייד ישן יותר שלי T450 ולא הייתה לי את הבעיה הזו וגם במחשבים אחרים באותו זמן והיה בסדר מה לדעתכם יכולה להיות התקלה ? נ.ב. באתר של לנובו ראיתי כי הדרייברים שלי עדכניים
פורסם 2020 בנובמבר 105 שנים תנסה את זה: https://www.cnet.com/how-to/this-registry-hack-may-fix-your-broken-windows-10-anniversary-update-webcam/
פורסם 2020 בנובמבר 105 שנים אתה מקליט מתוך הזום עצמו או דרך ווינדוס 10? בכל מקרה, אני עם אותו לפטופ ומקליט מהווינדוס 10 ולא חווה שום בעיה.
פורסם 2020 בנובמבר 105 שנים מחבר אני מקליט מתוך הזום עצמו. בנוסף שהשתתפתי בזום ושיתפתי מצגת (לא אני הקלטתי) אחרי כמה דקות אמרו לי שהאיכות הידרדרה והסאונד הפך ללא ברור וגם היו תקיעות בוידאו. ושהחלפתי מחשב הכל היה בסדר לגבי התשובה של AG3 בודק
פורסם 2020 בנובמבר 115 שנים נתקלתי בהמון בעיות שקשורות למצלמה בWIN10 שנפתרו אחרי השינוי הזה. מקסימום אם לא יעזור שיבטל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.