פורסם 2020 בנובמבר 65 שנים לפני שבוע קיבלתי את הכרטיס מסך ששלחתי לתיקון לפני חודש. כאשר הדלקתי אותו ביום הראשון הוא עבד בסדר, אף על פי שהוא הרעיש והמחשב היה חם, מה שלא היה לפני זה. יום אחרי התחלתי לקבל ארטיפקטים כול פעם כשהפעלתי משחק או תוכנה שמאמצת את הכרטיס מסך, והוא גם כן התחיל להביא לי את מסך המוות הכחול של ווינדוס 10(הסיבה ששלחתי אותו לתיקון מלחתחילה) אני חושד שהם מכרו לי כרטיס מסך מקולקל. אני כבר לא סומך על החנות שקניתי ממנה את הכרטיס מסך, ורוצה את כספי בחזרה. קניתי את המחשב עם הכרטיס מסך בסוף 2019. תמונה משלשום. איך אני דורש מהם החזר כספי?
פורסם 2020 בנובמבר 65 שנים לא רואה איך אתה יכול לקבל החזר, אבל בהחלט הייתי דורש החלפה במוצר תקין אם הם לא יודעים לתקן את הכרטיס.
פורסם 2020 בנובמבר 65 שנים מחבר ציטוט של Moon-Mage לא רואה איך אתה יכול לקבל החזר, אבל בהחלט הייתי דורש החלפה במוצר תקין אם הם לא יודעים לתקן את הכרטיס. הם לא רק נתנו לי כרטיס מסך תקול הם גם שברו אותו עוד יותר.
פורסם 2020 בנובמבר 65 שנים מחבר ציטוט של Moon-Mage סבבה, אז הייתי צועק קצת ודורש כרטיס חדש במסגרת האחריות. לא סומך על החנות הזו אחי, שלא ישברו לי אותו לגמרי ואז יאשימו אותי בזה.
פורסם 2020 בנובמבר 75 שנים אם האחריות עדיין בתוקף, אתה יכול לבקש שיתקנו/יחליפו. כסף חזרה לא תראה אחרי שנה...
פורסם 2020 בנובמבר 75 שנים מחבר ציטוט של captaincaveman אם האחריות עדיין בתוקף, אתה יכול לבקש שיתקנו/יחליפו. כסף חזרה לא תראה אחרי שנה... לפני שעברה שנה הוא נישבר ונשלח לתיקון.
פורסם 2020 בנובמבר 85 שנים אפשר לשלוח לתיקון שוב גם 10 פעמים כל עוד הכרטיס באחריות אם זה מה שמפריע לך.
פורסם 2020 בדצמבר 95 שנים מחבר עדכון הבאתי לTMS עוד פעם את החלקר לתיקון: עבד כמה ימים ואז הבעיות שוב חזרו. עכשיו משחקים אפילו לא נידלקים וגם אם נדלקים אז אחרי כמה דקות הם נכבים, עשיתי סטרסס טסט לכרטיס מסך וגיליתי שהוא עושה את הבעיות. שזה החלק שהבאתי להם. אם אחד מעובדי TMS רואה את זה, שידבר איתי. שילמתי לכם 10000 שקל ממיטב כספי. כדי לא להיתקל בבעיות כאלה ובינתיים אני כבר 3 חודשים שובר את הראש עם החלק הזה. הבאתי אותו לתיקון פעמיים ושום דבר לא תוקן.
פורסם 2020 בדצמבר 95 שנים ציטוט של Tax1 Dr1v3r עדכון הבאתי לTMS עוד פעם את החלקר לתיקון: עבד כמה ימים ואז הבעיות שוב חזרו. עכשיו משחקים אפילו לא נידלקים וגם אם נדלקים אז אחרי כמה דקות הם נכבים, עשיתי סטרסס טסט לכרטיס מסך וגיליתי שהוא עושה את הבעיות. שזה החלק שהבאתי להם. אם אחד מעובדי TMS רואה את זה, שידבר איתי. שילמתי לכם 10000 שקל ממיטב כספי. כדי לא להיתקל בבעיות כאלה ובינתיים אני כבר 3 חודשים שובר את הראש עם החלק הזה. הבאתי אותו לתיקון פעמיים ושום דבר לא תוקן. @Kirill-TMS
פורסם 2020 בדצמבר 134 שנים מחבר ציטוט של Kirill-TMS היי מוזמן לפנות למייל, אשמח לעזור לך. kirill@tms.co.il שלחתי לך הודעה באימייל, וגם הודעה פרטית פה. וגם רשמתי בעמוד שלכם בפייסבוק.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.