traceroute NBA 2K server - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

traceroute NBA 2K server


Recommended Posts

שלום לכולם.

מאז שקניתי את המשחק NBA 2K Playground 2 לפלייסטיישן 4 לפני יותר משנתיים, אני כמעט ולא מצליח למצוא משחק ברשת, וכאשר זה כבר קורה, המשחק מאוד מאוד מגומגם (laggy) עד כדי כך שאני לא מצליח לשחק כראוי ולהשיג נצחון.

לעומת זאת, כשאני מחובר במצב Coop עם משתמש אחר (מאירופה אגב), החיבור כבר יותר יציב ואני נתקל בלאגים הרבה פחות רציניים, אבל עדיין אפשר לשחק במשחק, ובטח שהחיבור יותר יציב בהשוואה לשלי.

בשבוע שעבר החלטתי לנסות את מזלי מול התמיכה של החברה. בפנייתי ציינתי את התופעה. הם הציעו לי לבצע traceroute ו-pathping לאייפי שנתנו לי: 104.255.107.131.

את הלוג (המצורף להודעה זו) העברתי אליהם, ולאחר יום קיבלתי תשובה:

We've checked the report you sent and I would like to let you know that your reports show certain failed or missed logs, which is due to the poor network. I would request you to kindly contact your ISP for further assistance as the the issue you're facing is due to the network connection.

ניסיתי לפנות לספק, ולא ממש הייתי מופתע שהתומכים לא ממש ידעו על מה אני מדבר. לפני שהחלטתי להכנס איתם לדין ודברים בנושא, חשבתי שכדאי לבדוק את ה-traceroute במחשב אחר, עם ספק אחר - התוצאות הניבו נתונים כמעט זהים:

19 * * * Request timed out.
20 * * * Request timed out.
21 * * * Request timed out.
22 * * * Request timed out.
23 * * * Request timed out.
24 * * * Request timed out.
25 * * * Request timed out.
26 * * * Request timed out.
27 * * * Request timed out.
28 * * * Request timed out.
29 * * * Request timed out.
30 * * * Request timed out.

 

שלחתי אותם שוב ל-2K, הפעם עם המסקנה שלי, שאולי הבעיה היא בעצם אינה נעוצה בחיבור, שכן 2 מערכות שונות, עם 2 ספקיות שונות, הניבו את אותן התוצאות...

הם, מצידם, איתנים בדעתם כי החיבור הוא ירוד:

I would request you to contact your ISP for further assistance on this. The below are the failed logs which is certainly due to poor connection.

We would like to let you know that this issue can be only fixed by contacting or changing your ISP, so kindly contact your ISP for further assistance.

 

עכשיו, אני יכול להתווכח מפה עד להודעה חדשה עם כל אחד מהצדדים (2K או חברת האיטרנט), בסופו של דבר הכשל תלוי באחד מהצדדים, למרות שאני מבין שיכול להיות מצב שזה לא תלוי באף אחד מהם.

האם מישהו מכם יוכל להצביע על מקור הבעיה? ולמי מהם עלי לפנות, ועם איזו טענה?

מקווה שהדברים, ארוכים ככל שיהיו, ברורים, ואם חסר איזשהו פרט שהשמטתי, אנא הסבו את תשומת לבי.

בברכת שבת שלום וחג סוכות שמח,

חגי.

tr.jpg

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

היי.

אני מבין שלאף אחד אין מענה בנושא.

האם תוכלו להריץ את הבדיקה אצלכם במחשב? פשוט רשמו ב-cmd את הפקודה "tracert 104.255.107.131" ותודיעו כאן אלו תוצאות התקבלו.

תודה לעוזרים.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הוט + הוטנט 

 

 

1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.1.1
  2     7 ms     8 ms     8 ms  10.175.16.1
  3    12 ms    12 ms    11 ms  172.18.8.42
  4    12 ms    10 ms    12 ms  172.17.3.53
  5    12 ms    11 ms    12 ms  172.17.3.118
  6     *        *        *     Request timed out.
  7     *        *        *     Request timed out.
  8    35 ms    34 ms    36 ms  et8-0-2.catania8.cat.seabone.net [93.186.129.24]
  9    57 ms    65 ms    60 ms  ae1.milano52.mil.seabone.net [195.22.196.71]
 10    60 ms    58 ms    55 ms  ntt-verio.milano52.mil.seabone.net [195.22.205.229]
 11    60 ms    59 ms    57 ms  ae-31.r21.mlanit02.it.bb.gin.ntt.net [129.250.3.200]
 12    67 ms    72 ms    79 ms  ae-6.r21.frnkge13.de.bb.gin.ntt.net [129.250.3.183]
 13    68 ms    67 ms    68 ms  ae-0.a01.frnkge13.de.bb.gin.ntt.net [129.250.2.61]
 14    69 ms    68 ms    67 ms  212.119.27.178
 15     *     1328 ms  1224 ms  po111.bs-a.sech-fra.netarch.akamai.com [72.52.48.194]
 16     *        *        *     Request timed out.
 17    67 ms    68 ms    68 ms  ae120.access-a.sech-fra.netarch.akamai.com [72.52.48.197]
 18     *        *        *     Request timed out.
 19   168 ms   168 ms   170 ms  a209-200-173-252.deploy.static.akamaitechnologies.com [209.200.173.252]
 20     *        *        *     Request timed out.
 21     *        *        *     Request timed out.
 22     *        *        *     Request timed out.
 23     *        *        *     Request timed out.
 24     *        *        *     Request timed out.
 25     *        *        *     Request timed out.
 26     *        *        *     Request timed out.
 27     *        *        *     Request timed out.
 28     *        *        *     Request timed out.
 29     *        *        *     Request timed out.
 30     *        *        *     Request timed out.

Trace complete.
 

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

גם אני בהוט + הוטנט. אבל משום מה אני לא חושב שהאשמה היא בחיבור. משהו פשוט לא בסדר עם הסרברים שלהם בחיבור לארץ.

אני מבין שלא אוכל להלחם לבד נגד טחנות רוח. אשמח אם כמה יוכלו לשלוח הודעה בעניין ל-2K. אולי כך, אם יראו שיש כמה פונים מישראל בקשר לתקלה, יחליטו באמת לעשות משהו בנידון.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
  • 2 שבועות מאוחר יותר...

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • צור חדש...

בראש החדשות:

אמאזון מעלה הילוך: אלו המבצעים המובילים שצפויים לנו ב-Prime Day 2020

חג הקניות הרשמי של אמאזון סוף כל סוף מגיע לאחר שלל דחיות הקשורות בקורונה - ובחרה הענקית מקווים לגרור התעניינות מוגדלת מבעוד מועד עם הרשימה המסורתית של המבצעים הבולטים שיהיו זמינים עבור הגולשים בעוד ימים ספורים

חדש באתר