התייעצות לגבי התנערות מאחריות KSP - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

Danniel

התייעצות לגבי התנערות מאחריות KSP

Recommended Posts

רכשתי סוויץ CISCO מ-KSP בסוף 2019. בחשבונית רשום "אחריות שנתיים באתר הלקוח ע"י סיסקו". לאחר חודשיים התחיל לרסט את עצמו והיה בלתי שמיש. לא הצלחתי להשיג אותם, היו פתוחים למכירות אבל לא לשירות (תקופת הסגר). דרשתי במספר הזדמנויות את מימוש האחריות והחלפה בבית הלקוח. 3 חודשים הייתי בלך ושוב. KSP, CISCO הלוך ושוב. מתנערים. הכריחו אותי להגיע על מנת לאסוף סוויץ חליפי. KSP טענו שזו בעיה של CISCO. סיסקו טענו שלא היה ולא נברא. רשום ע"ג החשבונית בבירור. אני שוקל הגשת תלונה לרשות להגנת הצרכן. אוני בטוח שרבים הוטעו, ואולי יתקנו דרכיהם.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

היי

 

לא יודע לגבי סוויצ', אבל אאל"ט, נניח בנייד, שבועיים ראשונים פונים לחנות,

ולאחר מכן, זה באחריות היבואן.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...

פופולרי עכשיו: למקרה שפספסת

בראש החדשות:

באז-זון: כל מה שחם ברשת

חדש באתר