נוסטלגיה מכל הלב: EA מראה איך עושים זאת נכון עם Command & Conquer Remastered - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נוסטלגיה מכל הלב: EA מראה איך עושים זאת נכון עם Command & Conquer Remastered


yonatan.mendelson
 Share

Recommended Posts

שלום, רציתי לדעת, אם אני רוכש את המשחק באמאזון https://www.amazon.com/dp/B0882G76YD%3FSubscriptionId%3DAKIAJHSMUOWEQCQ7QDAQ%26tag%3Dmetacritic-games-20%26linkCode%3Dxm2%26camp%3D2025%26creative%3D165953%26creativeASIN%3DB0882G76YD?th=1 האם זה גם יעבוד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהנחה שאתה נמצא בישראל, אם תנסה להגיע אל מסך התשלום תגלה שאמאזון לא מאפשרת רכישה מקוונת של משחקים מהארץ - כך שלמרות שהקוד אמור להיות תקין וזמין תיאורטית, לא ניתן לרכוש אותו וליהנות מהמחיר המוזל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רכשתי את מהדורת העשור 25 של המשחק-אוסף וקיבלתי בערך שבוע ליפני ההשקה 2 קודים למשחק לסטים (משום מה הם שלחו 2 קודים אבל אני לא מתלונן). https://limitedrungames.com/collections/pc/products/command-and-conquer-remastered-anniversary-edition

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם לא כוללים שיטות שעושות שימוש ב-VPN או רכישת מפתחות הפעלה ממקורות צד ג', אז נראה שהרכישה דרך היא האפשרות החוקית והרשמית הזולה ביותר. אם אתה מעוניין במשחק רק לפרק זמן קצר ניתן גם לבצע רישום לשירות ה- Access Premier במחיר 15 יורו לחודש, עם גישה מלאה למשחק ולמאות משחקים אחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהשוואה של התמחורים ב- במטבעות שונים ניכר כי מדובר בשגיאה בתרגום היחס בין שקלים ליורו שנובעת מחוסר תשומת לב וחוסר עניין - אני מנסה להסב את תשומת הלב של EA לנושא בתקווה שיתייחסו ויעדכנו את המחירים לרמה סבירה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הכבוד על ההחייאה מצד אחד, שנעשתה כמו שצריך ולמדה את הלקח מהנסיון הכושל של בליזארד מצד שני 25 שנה ואין משחק RTS שווה ערך... שום דבר רציני מאז 'ג'נרלז' המצויין (משחקי 'שר הטבעות' היו באותו מנוע). מוזר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...