עזרה בבחירת כרטיס מסך פשוט - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בבחירת כרטיס מסך פשוט


squeezo

Recommended Posts

אני צריך כרטיס מסך Low-End כזה, שמתאים יותר לעבודה עם תוכנות מוזיקה, גרפיקה פשוטה מאד, אינטרנט וכו' אבל מה, שהטי וי אאוט שלו יהיה מעולה כי אני רואה המון סרטים דרך המחשב, ואני פעם בשנה אולי משחק במחשב.

חשבתי על ה

Radeon 9200 או על ה 5200

ואמרו לי שיספיקו לי כרטיסים אחרים יותר זולים, השאלה אם כדאי כבר לעתיד לרכוש משהו יותר חזק והכל.

תודה מראש :-)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הGF2 לא יכול לעבוד עם טלויזיה ומסך מחשב בו זמנית.

מעניין שאתה אומר את זה , יש לי Inno3d 2 MX400 64MB שנקנה לפני כשלוש שנים והוא מסוגל לעשות את מה שכרגע אמרת שהוא לא מסוגל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הGF2 לא יכול לעבוד עם ומסך מחשב בו זמנית. זאת מגבלה של הליבה. אם תוכל למצוא GF4MX של חברה טובה (כמו גיינוורד) אז זה יהיה עדיף.

מעניין שאתה מזכיר את זה - לפני כמה חודשים הייתי אצל חבר שלי, שיש לו GF2. הוא חיבר את הטלויזיה למחשב והכל עבד.  אני החלטתי לעשות reset כשהכבל עדיין היה מחובר לטלויזיה ופתאום אותו חבר התחיל לצעוק. לא הבנתי מה קרה, עד שהסתבר שאם מפעילים את המחשב כשהטלויזיה מחוברת לכרטיס המסך, המחשב מפסיק לזהות את כ. הקול. הייתי בטוח שזו בעיה של ה chipset (הדגם שלו היה KT133, אם אני לא טועה), אבל בהחלט יתכן שהבעיה היא מכרטיס המסך (את הבעיה פתרתי ע"י הוצאת כ. הקול, הפעלת המחשב מס' פעמים והחזרת כ. הקול).

לי יש GF4 MX440, עם יציאת ואני רואה טוב מאד (זה שיש לי בעיות אחרות איתו לא ממש קשור ליציאת הטלויזיה שלו).

בכל מקרה, אני ממליץ לבדוק שהכרטיס שאתה קונה יהיה 128bit ולא 64bit. ה 9200SE הוא 64bit, וגם רוב ה FX5200. לדעתי שווה את תוספת המחיר. ה MX440 שלי, שהוא 128bit, עוקף בקלות את ה FX5200 שהוא 64bit במבחני ביצועים (3dMark 2001, AquaMark).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אממ, במה ה 128 ביט יהיה לי דרוש לצרכים שלי ספציפית?

אני בטוח שבשלב מסויים תפעיל איזשהו משחק או תוכנה גרפית, ואז תרגיש את ההבדל. זה כמו לשאול האם לקנות מחשב עם זיכרון SDRAM או - רוחב הפס של הזיכרון גדול פי 2 עם 128bit, ולכן יש שיפור ניכר בביצועים.

בשביל צפייה בטלויזיה, חשוב יותר תדר ה RAMDAC (אצלי היא 350MHz), בכרטיסים ישנים יותר התדר נמוך יותר (דבר שמוריד את איכות האות בטלויזיה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...