עבור לתוכן

בדיקה לגבי מדיניות של אסוס בנוגע לפיקסלים שרופים/תקועים

Featured Replies

פורסם

היי,

 

אני מתכנן לקנות את המסך ASUS ROG Swift PG279Q, מסך שנחשב מעולה כשהוא עובד כמו שצריך. אבל לפי ביקורות ותלונות שראיתי, מגיע הרבה פעמים עם פיקסלים שרופים ובעיות תצוגה וגאמה אחרות.

 

אני לא מתכנן לקבל מסך עם תקלות בייצור ולכן אני רוצה להכין את עצמי מראש לפני הרכישה. מה המדניות של אסוס לגבי פיקסלים שרופים? אם יום לאחר שקניתי את המסך אני מחבר אותו בבית ומוצא פיקסל שרוף, אני אוכל להחזיר אותו לחנות ולבטל עסקה? יש חנויות שיסכימו לבדוק איתי את המסך במעמד הרכישה?

 

תודה מראש לעוזרים :)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים