פורסם 2019 בנובמבר 66 שנים שלום. קניתי Audio Mixer מ-ebay. הוא עלה לי 325 ש"ח. שלחו לי אותו עם חברת TNT, ועכשיו רוצים ממני 219 ש"ח (!!!) לפי: מע"מ - 66 עמלת יבוא - 50 עמלת שחרור - 70 ניטול מסוף מטענים - 11 סה"כ 219 ש"ח זה פשוט הזוי ולא משתלם! אני יכול לסרב לקבל את המשלוח? הם יחזירו לשולח? אקבל חזרה את הכסף? תודה.
פורסם 2019 בנובמבר 66 שנים במקרה הזה זה נשמע כמו הפיתרון הסביר ביותר, כן.. תזכור שאתה בכלל לא הלקוח של חברת המשלוחים, השולח הוא הלקוח. אתה בהחלט יכול לא לשלם, והחבילה ככל הנראה תוחזר לשולח. רק קח בחשבון שזה עלול לקחת הרבה מאוד זמן.. תזכור לפתוח קייס באיביי מראש, לפני שיגמר הזמן, כדי לקבל זיכוי על החבילה שלא הגיעה.
פורסם 2019 בנובמבר 76 שנים למיטב ידיעתי זה לא עובד ככה . אני ממליץ לך לבדוק האם החבילה באמת נשלחת חזרה אל השולח במידה ואתה מסרב לקבלה או שהיא נשארת במחסן של TNT כחבילה שלא נדרשה.
פורסם 2019 בנובמבר 76 שנים לכן כתבתי "ככל הנראה". יכול להיות שהם ישמרו את החבילה אצלהם ויכול להיות שהם יחזירו אותה לשולח, מה שבטוח זה שאי אפשר לחייב אותו לשלם על משהו שהוא לא בהכרח ביקש לקבל. הוא מבחינתו יכול לטעון מול המוכר באיביי שהוא לא קיבל את החבילה. המוכר (שהוא הלקוח של חברת המשלוחים) יוכל במקרה כזה לדרוש אותה בחזרה אם הוא יגלה שהיא "בת ערובה" של חברת המשלוחים...
פורסם 2019 בנובמבר 76 שנים זה די הכרחי לוודא מה קורה עם החבילה במקרה של סירוב . לפי חוקי איביי עמילות ומכסים הם בעיה של הקונה ולא של המוכר הסכמה לרכישת המוצר הינה גם הסכמה לתשלום של כל המיסים\גזלות הנלווים . הוא לא יכול לפתוח תלונה שהוא לא קיבל את החבילה כאשר יש מעקב שמראה שמנסים למסור לו אותה והוא מסרב לקבל. אם החבילה תמתין לו יותר מידיי זמן על המדף הוא יאלץ לשלם גם מס מדף על מנת שלחרר אותה .
פורסם 2019 בנובמבר 76 שנים ציטוט של yoavke אם החבילה תמתין לו יותר מידיי זמן על המדף הוא יאלץ לשלם גם מס מדף על מנת שלחרר אותה . מין הסתם אם הוא לא מתכוון לנטוש אותה ורוצה לקחת אותה בשלב מסוים, אז אין סיבה להתעכב סתם. אם הוא לא רוצה לקבל אותה אז זה לא צריך לעניין אותו איזה עמלות הם ינסו לדחוף לו... מזכיר בפעם השלישית שהוא לא הלקוח של חברת השליחויות והם לא יכולים לחייב אותו בכלום.
פורסם 2019 בנובמבר 86 שנים כבר קרה לי שהזמנתי מוצר וביקשתי משלוח רגיל בדואר ישראל עם מעקב, הכל מוצהר. וכשהמוצר הגיע ארצה חברת משלוחים פרטית (שלא אזכיר את שמה) ביקשה עמלות על שחרור ואף קנס על זה שהיא "לא הוצהרה ועמדה תקופה במדף" כמובן שאלו שקרים, הוספת המע"מ זה התשלום היחידי שהייתי מוכן להוסיף. סירבתי לשלם, פניתי למוכר וטענתי שאני לא מוכן לשלם את מס גנבה הזה כי הוספתי אותו כבר במעמד הקנייה והוא זה שצריך לשלם אותו. הוא סירב פעמיים ולאחריהן פנה אלי פעם נוספת בה הוא התחיל לבכות לי על כמה החיים שלו קשים וכמה הוא מפסיד עלי ובלה בלה בלה. שוב טענתי תשלם את ההפרש ותשבור את הראש עם חברת המשלוחים או שהמוצר יחזור אלייך ואני אפתח קייס בפייפל. לא עבר שבוע והופלה.. הכל שולם והוסדר. זו בעיה של השולח! במידה והקנייה בוצעה בפייפל הכסף מבוטח, במידה והדבר נעשה בחברת האשראי.. תצפה למסכת עינויים. נערך 2019 בנובמבר 86 שנים על-ידי andralamusya
פורסם 2019 בנובמבר 106 שנים חשבתי ש-eBay מראש מיידעים לקוחות שמזמינים מחו"ל על כל העמלות שעליהם לשלם? בדרך כלל משלמים עמלות מראש ומקבלים משלוח ללא הפתעות אלה כן אם מזמינים בדואר רגיל כי אז אחרי שמשלוח מגיע על לקוח לשלם מיסים.
פורסם 2019 בנובמבר 116 שנים זה רק אצל חלק מהמוכרים, ובאופן כללי אני הייתי נזהר מזה כי בניגוד לאמזון (שם זה באמת עובד) - במקרה של איביי נתקלתי בעדויות של אנשים שטוענים שהם שילמו את כל המכס וכו' מראש - ואז החבילה נעצרה במכס והוא בכלל לא הכיר בתשלום ששילמתם לאיביי!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.