פורסם 2004 ביוני 221 שנים מה שהראתה זה vga to svideo יש כיום את זה בכל כ.מסך לכן אתה צריך רק s-video של הכרטיס מסך וגם לא נראה לי שזה נותן עד 1600*1200 כי הטלוויזיות שלנו הם מקס עד 1080i שזה הרבה יותר נמוך משהו בין 1280*1024 ל 1204*768 אז לדעתי יספיק אן המחשב שלך תומך ב1024*768 .אתה מחבר את הכבל ואז דרך המאפייני מסך אתה רואה שיש שני מסכים אך אחד הוא disable ואז אתה לוחץ קליק ימני עליו ובוחר enable ואז אתה עושה קליק ימני על אותו מסך ולוחץ primary רק יש כמה משחקים שלא עובדים טוב עם הקטע הזה לכן נוצר הדבר שהראתה (ההגדרות האלא רק בשביל כרטיסי נווידיה ד"א אל תנתק את הכבל של s-video עד שאתה מעביר את זה בחזרה למחשב את הprimary)
פורסם 2004 ביוני 221 שנים מחבר Brk2k: אני לא מבין.. אתה עדיין לא חושב שיש משהו במה שאמרתי ? אחי אין קשר בין מהירות העברת הנתונים של המעבד לבין איכות התמונה... אבל מצד שני אני לא ממש יודע איך הסוני 2 עובד אז אני לא יכול להגיד שאתה טועה. זה הaddresing אם אתה מבין בmicroprosseors אז כדי לגשת למידע צריך שניה דברים אחד הdata ואחד הaddres מכיוון שaddres של 32bit לפעמים לא מספיק אז לוקחים כתובות יותר גדולות כיום מחשב יש לו 256bit של באס אך רק 32bit של addres לכן אתה לא יכול לקחת יותר מ4gb (חוץ ממעבדי 64ביט שיכולים עד 17179869184 גיגה בייט ) לps2 יש מעבד עם addresing של 128bit וגם באס של 128bit הוכחה http://www.geocities.com/SiliconValley/Bay/6114/cpu2.html זה בעצם מעבד שני integer של 64bit כלומר הוא מעבד 64bit כפול ליבה ותו לא ואח שלי אני לא רוצה לריב או משהו אני פשוט מתקן אותך זה בכלל מעבד mips III שידועים בתחום המחשבי כף יד כמאד איטים אבל כדי לא לסטות מהנושא תבדוק את זה עם הטלוויזה(חשוב שזה לא יהיה פלזה וlcd) ואתה תראה שאתה כאילו משחק בקונסולה (כדי שלטלווזיה יהיה רצולוציה גבוה) סתכל גם פה: http://www.mips.com/content/Products/Cores/32-BitCores אין דבר כזה mips של 128bit הכי גדול שיש להם זה 64bit וזה מה שיש בתוך ps2 עוד אחד אחרונה: אחי בבקשה ממך אם אתה יכול להסביר את זה במילים פשוטות אני יודה לך.
פורסם 2004 ביוני 221 שנים במילים פשוטות המעבד של סוני הוא לא 128bit הוא מעבד 64bit שמעבד בשני סיבובי שעון מידע ב128bit זאת אומרת שהוא יכול לעבד מידע ב128bit אבל בקצב של מעבד עם 150mhz בערך ושהמעבד הוא מבוסס על mips III שהוא מעבד מאד חלשבקיצר שכוחו של הps2 נובע מהעובדה שיש לו מערכת הפעלה מאד קלילה(כדברי <~Lir@n~>) והיא כתובה בשפת asm או שתורגמה לasmasm זה שפת תיכנות ברמה נמוכה,משמעות של רמה נמוכה היא שהיא ברמת הרכיב כלומר אין פה השמה קריאה לפונק ,פלט אלא זה יותר מסובך הasm היא השפה הכי מהירה ואת זה לא הסביר מדוע כי זה מאד ארוך .הסיבה שמערכת ההפעלה שלנו(windows,linux,mac וכו`) אינם נכתבות בasm היא כי זה מסובך לכתוב תוכנית בasm כי כל שזה מתארך זה ניהיה מסובך יותר (ביעקר בגלל הjumps וכו`)אמנם יש מערכת הפעלה לx86(אריקקטורה של מעבדי intel ,amd ,via c3 ) שכתובה כלה בasm והיא :www.menuetos.org והיא גם כולה בקוד פתוח(גם ככה asm לא יכולה להיות בקוד סגור אתה יכול לקחת disasmbler ולהפעיל את זה על כל תוכנה במחשב שלך ותקבל את הקוד בasm)מקווה שעזרתי לך ולא סיבכתי
פורסם 2004 ביוני 221 שנים מחבר אז תן לי לראות אם הבנתי את זה - המעבד של הסוני הוא מעבד 128 ביט (2 סיבובים של 64) והוא מעבד עם מהירות שעון של 150 מגה הרץ בערך, ויש לו מערכת הפעלה קלילה? זהו?
פורסם 2004 ביוני 221 שנים רגע, אם אני מחבר קונסולה למסך LCD או פלזמה, מדגם יקר שמציג רזולוציה גבוה (1080i).אני יראה טוב יותר או פחות?או שזה לא משנה, כי פשוט יראו ברזולוציה נמוכה על המסך?
פורסם 2004 ביוני 221 שנים מחבר 128BIT זה לא מהירות עיבוד לעזאזל... זה יכולת עיבוד.. יאללה.. מה מסובך פה ?פששששששששש ממש ספציפי אתה , מה זה יכולות עיבוד?? מהירות היא אחת מיכולות העיבוד של המעבד! זה כמו שאני יגיד לך שכמות העברת הדלק זו אחת מהיכולות של הרכב....128 ביט זה אומר את כמות הנתונים שהמעבד מעביר בכל פעם , אמנם זה לא המהירות שבה הוא מעביר אבל זה תורם למהירות , בעצם כל המהות של זה שהמעבד יהיה יותר מהיר.וחוץ מזה זה לא הנקודה ! אני שאלתי בכלל מה נותן את איכות התמונה הזו של הקונסולות, "יכולות העיבוד" של המעבד לא קשורות לאיכות התמונה.תודה על העזרה בכל מקרה אחי...למישהו יש מושג מהם הפילטרים/פרטים/רזולוציה שבהם פועלות הקונסולות?
פורסם 2004 ביוני 221 שנים לול אם אני לא מספיק ספציפי בשבילך אין לי פשוט מילים לתאר את הבורות שלך.. אתה פשוט לא יודע מה אתה חושב עושה המעבד בPS2? מכין קפה?
פורסם 2004 ביוני 321 שנים מחבר טוב אני בור , אז אולי תגיד לי אתה מה קשור המעבד של הפלייסטיישן 2 לאיכות התמונה שלו?
פורסם 2004 ביוני 321 שנים הרצולוציות של הקונסולות הם מ640*480 עד 1024*768 לא נדמה לי שהם משתמשים בפילטרים אלא פשוט שמים בתוך התוכנה טקסטורות עם יותר רצולוציה(לדעתי, זה לא בטוח אבל בקשר לרצולוציה כן) ו128bit 64bit וכו` אומר את גודל המספר שהוא יכול לעבד בalu כלומר יחידת לוגית ארימטית שהיא בעצם מבצעת את פעולות הכפל חיבור בכו` וגם פעולות לוגיות כמו not and or xor nor nanad וכו` מכיוון שמה שיש בתוך הps2 זה mips III שהוא מעבד 64ביט אז גם הalu שלו מעבד מספרי בגודל 64ביט אבל מה שעשו זה שהוא יכול לעבד מספרים בגודל של 128bit בכפול זמן בעזרת רגריסטרים לכן יש לו יכולות עיבוד של 128bit אבל רק בפי שנים ויותר זמן כלומר אם הוא מבצע פעולות ב128bit אז הוא ישתווה למעבד של 128bit 150mhz ופחות עוד דבר שנותן לps2 הרבה כוח זה מעבדי העזר יש לו מעבד בקטורי ועוד אחד (לא זוכר את שמו ) שתפקידם לעשות דברים שמאוד נפוצים בקרב ה3d ברמת רכיב אבל זה לא הנושא אז.....בקיצר הps2 xbox GameCube הם מחשבים מוחלשים הxbox -pentium3(pc הGameCube זה mac לא כל כך חלש אמנם במהירות 485mhz (powerpc הps2 זה מחשב כף יד מאד חזק (אבל מחשב כף יד זה בעצם החלשה של pc מעבד mips הישנים שהיו במחשבי הwin ce הישנים אבל זה לא מה שקובע אלא המעבדי עזר והכרטיס מסך שמוציא 75 מיליון פוליגנים(75מיליון משולשים שטוחים בעולם התלת מימדי שממנו מורכב כל עצם תלת מימדי))המעבד עושה את כל חישובי הai חישובים פיזיקלים ולפעמים עוזר לכ.גרפי הוא מנהל את הזכרון הוא בעצם מרכז הps2 אז כל שהוא יהיה יותר מהר אז הוא יחליט החלטות מהר יותר ואז תוך פחות זמן לכ.גרפי יהיה מה לעשות אם לדוגמא המעבד היה מאוד איטי וכ.מסך היה נגיד x800XT אז המעבד עד שהיה מחליט שכ.מסך צריך לעדכן את המסך היה עובר 1 שניה ולא משנה כמה מהיר יהיה הכ.מסך אם לא אומרים לא משהו הוא לא יעשה שום דבר )
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.