פורסם 2004 ביוני 221 שנים אני יודע שהרבה (גם פה) , וגם אני , שמו לב שהאיכות תמונה בקונסולות כמו אקס בוקס או פלייסטיישן 2 שונות מאיכות התמונה של המחשב , וזה מתבטא בכמה דברים - קונסולות - תמונה יותר חלקה , קצוות מעוגלים , הצללה נמוכה יותר.מחשב - יותר צבעים , הצללה יותר גבוהה.אמנם המחשב צריך להוביל בביצועים גרפיים (אני מדבר על 9800 פרו ) , אבל משום מה הקונסולות נותנות תמונה יותר ריאליסטית.מישהו יכול להסביר לי למה ההבדל הזה ? אני בייחוד מדבר על משחקים שהומרו מהקונסולות למחשב , או להפך , אומנם המשחקים מותאמים המיוחד לקונסולות אך זה אותו מנוע גרפי. ואני חושב שגם אם הייתי שם במחשב עם 9800 פרו על 1600*1200 לא הייתה אותה תמונה כמו בקונסולות.נ.ב.למרות זאת אני עדיין יותר אוהב את התמונה של המחשב , לא יודע למה...
פורסם 2004 ביוני 221 שנים XBOX משתמש במנוע גרפי שמשתווה ל Geforce 3מבחינת גרפיקה אין על מחשב ועוד עם הכרטיסים של היום.
פורסם 2004 ביוני 221 שנים זה מאוד פשוט, הקונסולות הן התשובה לשאלה "מה היה קורה אם המחשב היה מיעוד רק למשחקים?"וזה הקונסולות זאת התשובה, בעוד שהמחשב שלך מריץ בנוסף למשחק את הווינדוס ותוכנות אחרות ברקע , לקונסולה יש מערכת הפעלה קלילה במיוחד וכל הפעולת שנדרשות ממנה זה עיבוד גרפי.
פורסם 2004 ביוני 221 שנים א.לps2 זה לא מעבד 128bit זה הbus שלו ב128bit כי אין מחשב שתוכל לנסות עליו את הקוד שלך (כל המשחקים מפותחים על גבי מחשב אין מה לעשות)ב.תחבר את המחשב שלך לטלוויזה ויהיה לך אותה תמונה(מניסיון) זה פשוט איך שהטלווזיה מפרשת את האותות זה לא נראה כיאלו יש בכלל פיקסלים זה מעיין שורות בגלל זה האפקט היותר מעוגל וגם הצבעים מפורשים אחרת אם זאת הטלוויזות הכי טובות(לא lcd ופלזמה) מגיעות לרצולוציה של 1080i שזה בערך 1280*1024 בהתמונה בטלוויזה היא יותר טובה אתה גם יכול לחבר xbox למסך מחשב דרך מתאם ותראה שזה ישוב לגרפיקה ה"לא מועגלת" אבל בעניין הביצועים אין דבר מהיר יותר ממחשב חוץ ממחשב על(הכוח של הps2 וxbox וgamecube זה אופתימציות ומערכת ההפעלה שכתוב לרוב בasm או שתורגמה לשם ביצועים (זה יכול לתת עד פי 4 מאותו חומרה אבל זה מאד מאד קשה יותר קשה מילימוד סינית))
פורסם 2004 ביוני 221 שנים מחבר א.לps2 זה לא מעבד 128bit זה הbus שלו ב128bit כי אין מחשב שתוכל לנסות עליו את הקוד שלך (כל המשחקים מפותחים על גבי מחשב אין מה לעשות)ב.תחבר את המחשב שלך לטלוויזה ויהיה לך אותה תמונה(מניסיון) זה פשוט איך שהטלווזיה מפרשת את האותות זה לא נראה כיאלו יש בכלל פיקסלים זה מעיין שורות בגלל זה האפקט היותר מעוגל וגם הצבעים מפורשים אחרת אם זאת הטלוויזות הכי טובות(לא lcd ופלזמה) מגיעות לרצולוציה של 1080i שזה בערך 1280*1024 בהתמונה בטלוויזה היא יותר טובה אתה גם יכול לחבר xbox למסך מחשב דרך מתאם ותראה שזה ישוב לגרפיקה ה"לא מועגלת" אבל בעניין הביצועים אין דבר מהיר יותר ממחשב חוץ ממחשב על(הכוח של הps2 וxbox וgamecube זה אופתימציות ומערכת ההפעלה שכתוב לרוב בasm או שתורגמה לשם ביצועים (זה יכול לתת עד פי 4 מאותו חומרה אבל זה מאד מאד קשה יותר קשה מילימוד סינית))לא הבנתי את החלק האחרון של התשובה עם ה- ASM אבל הבנתי את העיקרון , אני ינסה לחבר את המחשב לטלוויזיה ונראה מה ייצא לי...עוד שאלה - על איזה רמת אנטיסטרופיק פילטרים וכל שאר פילטרים ורמות פרטים נמצאים המשחקים שעל הקונסולות?תודה על התשובות.
פורסם 2004 ביוני 221 שנים חבל שאתה חושב שאתה מבין ואני לא מיסטר x-dude....קבל את זה..Playstation 2 SpecificationsCPU: 128 Bit "Emotion Engine"System Clock: 300 MHz System Memory: 32 MB Direct Rambus Memory Bus Bandwidth: 3.2 GB per second Co-Processor: FPU (Floating Point Multiply Accumulator x 1, Floating Point Divider x 1) Vector Units: VU0 and VU1 (Floating Point Multiply Accumulator x 9, Floating Point Divider x 1) Floating Point Performance: 6.2 GFLOPS 3D CG Geometric Transformation: 66 million Polygons Per Second Compressed Image Decoder: MPEG2Graphics: "Graphics Synthesizer"Clock Frequency: 150MHz DRAM Bus bandwidth: 48 GB Per Second DRAM Bus width: 256 bits Pixel Configuration: RGB:Alpha:Z Buffer (24:8:32) Maximum Polygon Rate: 75 Million Polygons Per SecondSound: "SPU2+CPU"Number of voices: ADPCM: 48 channel on SPU2 plus definable by software Sampling Frequency: 44.1 KHz or 48 KHz (selectable)I/O ProcessorCPU Core: Current PlayStation CPU Clock Frequency: 33.8 MHz or 37.5 MHz (selectable) Sub Bus: 32 Bit Interface Types: IEEE1394, Universal Serial Bus (USB) Communication via PC-Card PCMCIADisc Media: DVD-ROM (CDROM compatible)
פורסם 2004 ביוני 221 שנים מחבר סבוטאז' , אקס דוד לא התכוון לזה שטעית בקשר ל-128 ביט , והוא גם צודק אני דיברתי על איכות תמונה ,למעבד אין קשר לזה. ובכלל שניכם למה לסטות מהנושא?
פורסם 2004 ביוני 221 שנים זה הaddresing אם אתה מבין בmicroprosseors אז כדי לגשת למידע צריך שניה דברים אחד הdata ואחד הaddres מכיוון שaddres של 32bit לפעמים לא מספיק אז לוקחים כתובות יותר גדולות כיום מחשב יש לו 256bit של באס אך רק 32bit של addres לכן אתה לא יכול לקחת יותר מ4gb (חוץ ממעבדי 64ביט שיכולים עד 17179869184 גיגה בייט ) לps2 יש מעבד עם addresing של 128bit וגם באס של 128bit הוכחה http://www.geocities.com/SiliconValley/Bay/6114/cpu2.html זה בעצם מעבד שני integer של 64bit כלומר הוא מעבד 64bit כפול ליבה ותו לאואח שלי אני לא רוצה לריב או משהו אני פשוט מתקן אותך זה בכלל מעבד mips III שידועים בתחום המחשבי כף יד כמאד איטיםאבל כדי לא לסטות מהנושא תבדוק את זה עם הטלוויזה(חשוב שזה לא יהיה פלזה וlcd) ואתה תראה שאתה כאילו משחק בקונסולה (כדי שלטלווזיה יהיה רצולוציה גבוה)סתכל גם פה:http://www.mips.com/content/Products/Cores/32-BitCoresאין דבר כזה mips של 128bit הכי גדול שיש להם זה 64bit וזה מה שיש בתוך ps2עוד אחד אחרונה:http://www.mips.com/content/Ecosystem/Licensees/ProductCatalog/licenseesציטוט משם:SonySony Computer Entertainment Inc. (SCEI) has long relied on the MIPS® architecture, most notably for its PlayStation® family of products, including the 128-bit Emotion Engine® multimedia processor in the PlayStation® 2 computer entertainment system. In 2002, SCEI acquired a license for the MIPS64® architecture.עוד משהו:http://www.mips.com/content/Ecosystem/Chips/ProductCatalog/chipSelector?do=1&mips64=on&vendorId=*&freq=0[attachment deleted by admin]
פורסם 2004 ביוני 221 שנים מחבר תודה על הפירוט. האם אני יצטרך להעביר לטלוויזיה דרך S- VIDEO או דרך משהו כזה - http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_282_773&products_id=5040
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.