HP - מתנערת מאחריות שבתוקף - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

HP - מתנערת מאחריות שבתוקף


רומן רוזנבאום

Recommended Posts

פונה דרך האתר המכובד לחברת לאחר שכלו כל הקצים וזרקו אותנו מכל המדרגות.

06.09.2019

אג"נ

 

הנדון: טיפול בלתי מספק במחשב HP במהלך תקופת האחריות

 

ביום 28.11.2016 נרכש על ידי מחשב נייח מדגם HP Pavilion Mini Desktop בסניף "באג", מתחם G כפר סבא. את המחשב רכשתי לצורך האזנה למוזיקה וצפייה בקטעי בסלון שבבית הוריי, אך לאחר שימוש נוח במשך מספר חודשים החל המחשב לפעול באיטיות והשימוש בו הפך לעול.

תחילה הנחתי שמדובר בפגם בעכבר הנייד ולכן החלפתי את העכבר אך לאחר שהבעיה נמשכה פניתי לשירות הלקוחות והתמיכה הטכנית של חברת HP כחלק מאחריות שקיימת על המוצר למשך 3 שנים. במקביל גם הגלישה ברשת האלחוטית במחשב, החלה להיות איטית ומאופיינת בניתוקים רבים, שלא בדומה למכשירים אחרים בבית.

בפנייתי הראשונה, שירות הלקוחות של HP זיהה את המוצר אך סירב לממש את האחריות משום שלטענת נציג השירות האחריות תמה (מן ניסיון להתנער מטעם החברה).                                  אחרי התעקשות מצידי ובדיקה נוספת, התברר שהאחריות על המכשיר הופעלה עוד בטרם נרכש המוצר על ידי(איך קורה דבר כזה? אולי המכשיר שרכשתי היה מחודש? אחרי שמישהו החזיר אותו?) ולאחר דין ודברים, נרשמה האחריות מחדש, אלא שהפעם על שמי והחל הטיפול.

עד ליום כתיבת מכתב זה נשלח המוצר למעבדת HP שלוש פעמים, לוח האם של המחשב הוחלף פעמיים, בטרם כל שליחה למעבדה נדרשתי לבצע אבחון של חומרת המחשב באמצעות כלי הדיאגנוסטיקה של HP, לעבור תמיכה טלפונית כשאני מחוייב להיות ליד המוצר, דבר שמנע ממני מלהגיע לבסיס בו אני משרת ובכל פעם תוצאות המבחן היו שחומרת המחשב תקינה. לאחר שהמחשב היה פעמיים במעבדה, ניסיתי באופן עצמאי לשנות את הגדרות צריכת החשמל של המחשב הנייח ובאורח פלא חזר מעבד המחשב לעבוד במלוא המהירות. מהירות ה-WIFI עם זאת עדיין נמוכה ב-80% ביחס לכל מכשיר אחר הנמצא בבית או ממהירות הגלישה החוטית.

לאחר מספר פניות של אבי ושלי למרכז שירות הלקוחות וביקור נוסף של המחשב במעבדת השירות ניתנה לנו התשובה שהמחשב תקין והמרכז לא יטפל שוב במחשב. כמובן שמהירות הגלישה במחשב עדיין לא מספקת ועדיין קיימים ניתוקים בגלישה אך מרכז השירות הסיר את אחריותו מהמוצר, למרות שהאחריות עדיין בתוקף !!!!  תוך הפרה של מסמך האחריות של חברת HP.

הוריי, המשתמשים העיקריים במחשב אינם בעלי מומחיות טכנית על מנת לטפל במחשב ואני קצין בצה"ל בעל שעות מועטות בבית. התחמקות מרכז השירות של HP מהטיפול במוצר הובילה לאכזבה גדולה מבחינתנו בעיקר לנוכח חווית השימוש החיובית שלנו ממוצריה האחרים של החברה.

חוסר המקצועיות והרגישות שהפגינו נותני השירות ב-HP הובילו לא רק לעוגמת נפש מבחינת לקוחות החברה ואיבוד ימי עבודה אלא גם לבזבוז כספי החברה בהחלפת שני לוחות אם לחינם.

כעת, כלקוח מאוכזב איני יודע כיצד לנהוג ואודה לעזרתך.

בברכה,

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחשב באחריות. היה אצלם כמה פעמים !!! ביזבזנו על תמיכה טלפונית עשרות שעות. החליפו לוח-אם פעמיים !!! אז מה זה בשבילם להתקין מערכת הפעלה? הכי מעצבן, זה שחברה כזאת גדולה לא יודעת לפתור את הבעיה , בתקופת האחריות !!! מרימה ידיים וזורקת את הלקוח לכלבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...