RDNA של AMD נמכר לסמסונג (צעד נואש או מעשה פזיז) - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

RDNA של AMD נמכר לסמסונג (צעד נואש או מעשה פזיז)


Deirdre Shpeilman

Recommended Posts

כפי שכולנו יודעים המעבדים הגרפיים של הם של סמסונג כמו שהמעבדים הגרפיים של NVIDIA הם של TSMC כך שלסמסונג יש גם את המעבדים וגם את הטכנולוגיה (RDNA) (לפי שמועות ממקור בכיר בסמסונג כשב- מכישים את השמועה). 

כפי שאנחנו יודעים לא מזנקת בביצועים יותר מדי כבר מאז הדבל הוויאי 295x2 שעקפה אז את נובדיה דאז ב 2015, ונובדיה הוציאה מאז כרטיסים חזקים בהרבה מה-295x2 של היום.

 יכול להיות שזאת דרך או לויתור על המעבדים והטכנולוגיה בגלל או צעד נואש או מעבר לטכנולוגיה (מו"פ) חדישה יותר ואף צעד פזיז במחשבה שסמסונג לא תייצר בעצמה במקומם את המעבדים עם הטכנולוגיה (RDNA) ורק תשפר את הסמארט-פונים שלה לבצועים למשחקים חזקים על הסמארט-פון.

מה דעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

RDNA היא ארכיטקטורה שאותה מהנדסת כמו ש-CGN הייתה כזאת. היא רשומה כרכוש בלעדי של , והיא זכאית לייצר אותו באיזה מפעל שתבחר. כיום היא מייצרת את ליבות של כרטיסי המסך במפעל .

 

לגבי כל השאר, לא אתיחס לזה, כי אני חושב שכל ההשלכות מובנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצורך הבהרה, אני חושב שפותח הדיון קרא את החדשות על שיתוף הפעולה בין סמסונג לבין , בכך שסמסונג תשתמש בארכיטקטורות כליבה הגרפית בצמוד למעבד המובייל שלה, בו אגב היא משתמשת בארכיקטורה של , בדומה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קשור ל"כפי שאנחנו יודעים AMD לא מזנקת בביצועים יותר מדי כבר מאז הדבל הוויאי 295x2 שעקפה אז את נובדיה דאז ב 2015, ונובדיה הוציאה מאז כרטיסים חזקים בהרבה מה-295x2 של AMD היום."

אל תהיה תהיה השוטר הקשוח רק בגלל שאתה מ"צוות האתר"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי, בגלל שאחרי 11 שנה שאני עושה את זה למדתי להריח מקילומטרים משתמשים בעייתיים, הוחלט לסגור עניין כבר פה. ירידה עלי או כל איש צוות באתר תענה ללא אזהרה בהרחקה מיידית, בכל מקרה. אף מתנדב לא מגיע לעזור כדי לקבל יחס כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

אורח
דיון זה נעול לתגובות חדשות.
×
  • צור חדש...