פורסם 2019 ביוני 76 שנים כמה שאנחנו לא מדברים על סוגיית השירות, עד כמה שירות רע הוא הרה אסון לעסקים שמתנהלים כך, כי שירות איכותי מביא לעסק הצלחה עסקית פנומנאלית, אזי יש על כך ביסוס מחקרי שמראה זאת והשינוי בדפוס הפעולה הגלובאלי מתחיל לעבוד: https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3763765,00.html אז בעלי עסק, בפעם הבאה שאתם מטפלים בנו הלקוחות - שננו טוב טוב את הנאמר בכתבה שבלינק. מי מכם שלא ישכיל להתקדם למאה ה- 21 ולראות את העסק שלו כיחידת שירות לקוחות אחת ענקית, העסק שלו יעלם. מישהו אמר חברת HOT ולא קיבל ?
פורסם 2019 ביוני 76 שנים מחבר בדיוק, בגלל זה ציינתי את HOT. הם חיים על זמן שאול. נערך 2019 ביוני 76 שנים על-ידי nec_000
פורסם 2019 ביוני 76 שנים לפי הכתבה, הוט כבר הייתה צריכה להישאר בכלל בלי מנויים, וגם לנובו היו צריכים לפשוט רגל בארץ, ועוד כהנה וכהנה. אממה, זה לא המצב. ומה הקשר למאה 21 ? שרות לקוחות הוא פרמטר חשוב תמיד, זו לא תגלית של מאה 21. אהה, אפשר בכיף לצרף את אל-על לקלחת. הלוואי והנושא היה כזה בינארי, שחור ולבן.... כי כאן, שירות טוב מיתתרגם לא אחת לסצנת השוקולד במטוס, יעני, הלקוח מעל הכל, לדעתו (דעת הלקוח ) לפחות. ולא שאני נגד שירות סביר פלוס ... נערך 2019 ביוני 76 שנים על-ידי napoleon45
פורסם 2019 ביוני 76 שנים ציטוט של Jabberwock ואולי מאבדים לקוחות לנטפליקס? https://www.themarker.com/advertising/.premium-1.7018168 ציטוט של RoronoaZoro הגורם לירידה בהכנסות מלקוח הוא התגברות התחרות, בעיקר בשוק הטלוויזיה. כניסתן לתחום של סלקום ופרטנר, לצד עליית שירותי צפייה אלטרנטיביים כמו נטפליקס, שחקו את היכולת של HOT להמשיך לגבות פרמיה על מחירי הטלוויזיה שלה. החברה הורידה מחירים והשיקה בעצמה את NEXT — שירותי טלוויזיה מוזלים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.