המבקרים נגד השחקנים: Mortal Kombat 11 זוכה להשקה שנויה במחלוקת - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המבקרים נגד השחקנים: Mortal Kombat 11 זוכה להשקה שנויה במחלוקת


yonatan.mendelson

Recommended Posts

גועל נפש, תמצית ההתנהכות המתנשאת של רבים לצערי. כבר אי אפשר לשאול אף אחד שום דבר. בשביל מה בכלל לדבר? הרי כמעט הכל קיים בגוגל. אולי פעם הבאה שאני ארצה לדעת איך אשתי מרגישה אני אפתח את דף הפייסבוק שלה במקום לשאול אותה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המידה הוא מידע לא מעודכן. המפתחים כבר הסבירו שזה לא מה שהם תכננו מלכתחילה ושזו לא מה שהם רצו. הם הסבירו את זה וגם עוד שחקנים אחרים (שהם לא אותם מבקרים מקצועיים) הבינו את זה והסבירו גם בעצמם. גם כול הקטע של ה-SJW ש-Karas פרסם פה למטה הוא לא נכון, אנשים פשוט לקחו את זה לפרופורציות לא נכונות וסתם נבהלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חוץ מלינקים למטה תבדוק ביקורות גיימרים ב METACRITIC ו פורומום MK ב , תמיד מוחקים תגובות ושרשורים אבל אנשים מתלוננים בלי הפסקה. https://youtu.be/gII6zFVxd1E https://youtu.be/14W4F7kzIcQ http://tiny.cc/5i5q5y http://tiny.cc/nl5q5y http://tiny.cc/fj5q5y http://tiny.cc/2j5q5y http://tiny.cc/pk5q5y

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מצטער אבל זאת תגובה של SJW אמריקאי טיפוסי. שום דבר לא מחבר בין MK11 לבין הבידרה כולה, עם אתה מזמין פיצה עם פפרוני אתה מצפה לפפרוני לא טונה או אנשובי, עם אתה אולך לסרט מסידרת סרטי שר הטבעות אתה לא מצפה לחלליות וחיזרים. ל סידרת MK יש סטייל, סטייל עוד מהמשחק הראשון שאני די מבוגר לשחק אותו אז ב משחקיות שהיו בארץ ואז ב SNES ו GENESIS. חוץ מזה שאין מקום לפוליטיקה עכשווית במשחקים, צוחקים על מר.טראמפ, JAX שחוזר בזמן להציל שחורים בעבדות כי "אין לא זמן לחכות שכולם יהיו WOKE" [ציטוט] שזה מילה של SJW ועוד הרבא שין לי כח לכתוב פה סיפורי חיים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מצטער אבל אתה מתנהג כמו SJW. אם מישהו נעלב משתיים-שלוש בדיחות שהוכנסו למשחק באופן נון-שאלנטי, אז זה נקרא להיעלב סתם. זה בדיוק כמו מה שקרה עם Eternal אבל מהכיוון ההפוך, ההבדל שהם שמו בדיחה "שמעליבה" את השמאלניים, ו-NRS שמו 2-3 בדיחות "שמעליבות" את הימניים. אני בעצמי ימני ואני לא נעלב, וטונה אנשים אחרים קולטים את השטות הזו. אז כן, MK11 הוא בדיוק מה שאנשים צריכים לקבל מכל הבחינות, אנשים פשוט נעלבים משטויות. וזו עובדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל המאמרים והסירטונים האלו מטעים לחלוטין, כל המאמרים מגיעים מאותו אתר וגם אותו כותב בדיוק, אז אפשר בקלות לראות שהוא זה שיש לו אג'נדה משלו להרוס את המוניטין של מורטל קומבט. אחרי הכל, מורטל קומבט לא אמור להיות סביב תלבושות מגרות, זה משהו שהם שמרו באופן ספציפי למלינה וגם למורטל קומבט 9, אבל זה מעולם לא היה חייב להיות ככה. זה משהו שהם קבעו באותו הזמן עבור אותה תקופה ספציפית וזהו, שלא להזכיר את זה שאחד מהמאמרים שאותו כותב ערך משתמש ב-MKX כדוגמא אבל הוא שוכח להזכיר שגם לנשים ב-MKX כמו מלינה (עוד פעם) היו תלבושות שהן קצת מגרות. וגם ב-MK11, כמעט כל התלבושות מראים לגברים מאוד מכסים גם, כמות התלבושות ללא חולצה שם היא הגיונית לחלוטין. ובאשר לג'קס, כבר אמרתי בעצמי שאנשים נעלבים מסתם שטויות, אז כן, מי שאכן נעלב מזה הוא באמת לא מעריץ של מורטל קומבט אלא סתם אחד שאוהב לתהלונן. ובאשר לג'וני קייג', היה לו את הסימן הזה ביד כבר עוד מרגע שהוא הוכרז למשחק. NRS לא שינו אצלו שום דבר. אתה סתם מטעה אנשים, בין אם זה במכוון או לא, אתה מטעה אנשים. נקודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תקשיב ל-Karas, הוא סתם מטעה אנשים בין אם במכוון או לא. בהסבר שלי לרשימת המאמרים שלו אני מסביר במפורט למה הם לא נכונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, המאמר הזה פשוט לא נכון. ממש בקצרה: 1. המשחק מכיל 24 דמויות ודמות בונוס אחת, שהיתה דמות preorder. לא הוגן לבוא יומיים אחרי שהמשחק יצא ולכתוב שחלק מהדמויות עולות כסף. 2. אתה לא יכול לשדרג יכולות, הם קבועות. אתה לא יכול לבחור מה שבא לך בזירה התחרותיות, המשחק לא מאפשר. אתה לא יכול לשפר את הדמות באמצעות חפצים, הם קוסמטיים בלבד ואין להם השפעה על המשחק, מלבד למוד מיוחד שמאפשר את זה 3. אתה לא חייב לקנות כלום, אתה יכול לעשות unlock ב krypt להכל. כל הדברים שאתה מקבל ופותח במשחק הם קוסמטיים, ואתה חופשי לחקור עולם שלם בסגנון conquest, כמו משחק rpg כדי להגיע אליהם. אתה יכול גם לקנות, אבל לא חייב. 4. דברים שהם online לא יהיו זמינים כשאתה offline, זה ברור.. ה crypt הוא online, גם זה ברור, וגם towers of time כי הוא דינאמי.. דברים שהם offline כמו pvp, single player, tutorial, practice mode ו classic tower זמינים לך תמיד. אני קניתי עותק, ואני משחק offline בזמן שהבן דוד שלי משחק באותו העותק online, ושנינו מתאמנים כדי לשחק אחד נגד השני, וגם באינטרנט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...