פורסם 2019 בינואר 276 שנים היום גיליתי משהו חדש על ksp. הם לא נותנים שירותי מעבדה למחשב שלא נרכש אצלהם או נגמרה לו האחריות. הסניף שהגעתי הינו סניף עם מעבדה. (חיפוש בגוגל למעבדת מחשבים הביא אותי לסניף הזה) לא ראיתי בשום מקום התיחסות לזה שנותנים שרות רק למוצר שנרכש אצליהם ברשותי מחשב שנרכש ברשת אחרת או בחלקים ( אני לא בטוח יש לנו עשרות מחשבים בעבודה) הגעתי אליהם עם אבחון מלא. וההיתי מוכן לשלם על בדיקה תיקון וחלפים. (ולחתום על כל מה שצריך. הסרת אחריות וכדומה) ונאמר לי במפורש לא בגלל שהמחשב לא נרכש אצלנו אני לא יכול לעזור לך. . צינתי להם שאני רוכש הרבה אצלם. ( כ15000 בשנה. (המוכר אפילו אימת את זה במחשב) אבל זה לא שינה לו שום דבר. האם כך זה בכל הרשתות הגדולות? נערך 2019 בינואר 276 שנים על-ידי vmaddog
פורסם 2019 בינואר 276 שנים תפנה לשירות הלקוחות שלהם. תראה מה המדיניות. אולי יש עומס במעבדה א שזו המדיניות. אין לי מושג. תקבל תשובה משירות לקוחות, נהיה יותר חכמים.
פורסם 2019 בינואר 276 שנים מחבר לא היה עומס. פשוט לא רצו לתת שירות. פניתי לשרות לקוחות בהודעה. טרם קיבלתי תשובה. ברגע שיהיה העדכן בכל מקרה מחפש מעבדה מומלצת באזור צפון תל אביב או הרצליה פיתוח
פורסם 2019 בינואר 276 שנים זו המדיניות ברשת כמדומני מזה כבר כ-3 שנים לפחות. הם הפסיקו לתת שירות מעבדה בשל הרבה דרישות שהם כנראה לא משתלמות להם במיוחד.
פורסם 2019 בינואר 286 שנים מחבר אם כך אז הם מטעים את הציבור במכוון, כי בחיפוש של מעבדת מחשבים הם נמצאים גבוהה ברשימה
פורסם 2019 במרץ 206 שנים כשהייתי בסניף שלהם לא הייתה בעיה לבצע בדיקת מעבדה למחשב שלא נרכש דרכם לפני מס' חודשים. כמובן בדיקת מאמץ\תקינות, בלי תיקון ובלי מימוש אחריות מול יבואניות או יצרניות. הם מביאים לך אלטרנטיבות לרכישה של מוצר חדש שיחליף את התקול כל זה יעשה בעלויות של בדיקה+הרכבה+הרכיב אם אתה דורש מעבר - תפנה לרשת שממנה רכשת או ליבואנית הרשמית. נערך 2019 במרץ 206 שנים על-ידי andralamusya
פורסם 2019 במרץ 276 שנים שמע הם פשוט לא רוצים לגעת במחשב שלא הם הרכיבו מהפחד שיהיה משהו דפוק במחשב ואז הלקוח יגיד שהם עשו את זה, בתכלס אני חושב שפשוט נפלת על עובד דפוק, תנבה לדבר עם השרות לקוחות שלהם
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.