פורסם 2019 בינואר 46 שנים שלום אשמח לעזרתכם. אתמול אחה"צ השתבשו טלויזיות הוט בבית. התקלה נבעה מכך שלא היה אניטרנט. הדבר שיבש גם את המצלמות בבית. כשהתקשרתי להוט נט נאמר לי שכתובת ip תקועה ויש להזמין כתובת חדשה. בינתיים על מנת שיהיה אינטרנט בבית ואוכל לצפות ב vod הם ביטלו את החייגן. הוט נט טוענים שעל מנת לפתור את הבעיה עליי להזמין כתובת ip חדשה ולהגדיר מחדש את המצלמות. א. האם הגיוני שכתובת ip נתקעת? או שמא מדובר בתקלה אחרת...(נציגי הוט נט לא ממש מבינים עיניים בלשון המעטה) ב. הם דורשים ממני את שמות הפורטים. איך אני יכולה להוציא אותם (ולא בעזרת איש המצלמות שנעלם) תודה מראש אבלין
פורסם 2019 בינואר 46 שנים עד כמה שאני יודע הטלוויזיה שלהם לא פועלת על האינטרנט etc נתב\ראוטר. אם אין טלוויזיה יותר סביר להניח שיש בעיה בתשתית, הדבר מחזק את הטיעון שלי אם איבוד הגישה לטלוויזיה היה בסמוך לאיבוד האינטרנט. לדעתי תבקשי שישלחו לך טכנאי שיבוא לבדוק את הציוד ולאחר שהכל תקין להתעסק במצלמות. נערך 2019 בינואר 46 שנים על-ידי andralamusya
פורסם 2019 בינואר 66 שנים נחוצות כמה הבהרות: 1. האם הטלויזיה פועלת כעת? (בתשתית מבוססת TV+INTERNET של הוט, לטלויזיה אין צורך בקיום אינטרנט כדי לפעול) 2. אני מניח שמותקנת אצלך קופסת HOT_BOX?? (כמו אצלי בבית...) כבר ניסית לכבות + להדליק אותה? ככה היא "תזמין כתובת IP חדשה" 3. בנוגע לשאלה על הפורטים של המצלמות: צייני כאן כיצד נהגת לגשת אליהן כאשר הכל תפקד (למשל, פרטי בדיוק את פירטי ה- URL )
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.