עבור לתוכן

סיפור על אחריות של כרטיס מסך

Featured Replies

פורסם

לפני קצת פחות משנה קניתי כרטיס מסך R9100 64 DVI בחנות באזור המרכז.

שלמתי בזמנו 480 ש"ח (מחיר טוב לאותה תקופה).

הכרטיס היה מצויין למה שאני צריך והכל סבבבה.

לפני 3 שבועות התחילו לי בעיות בכרטיס (התחמם).

הסתבר שהלך המאורר.

פניתי לחנות והם אמרו שהוא באחריות ויבדקו אותו.

כעבור שבוע התקשרתי התברר ששלחו את הכרטיס לתיקון אצל הספק בחו"ל (רק הלך המאורר מה הסיפור), אומנם הציעו לי כרטיס מסך חלופי, GF4 TI4200 (ללא יציאת DVI), אבל הכרטיס נסע לטיול בחו"ל.

מאז עברו כבר עוד שבועיים והכרטיס לא חזר.

סיפור מוזר מאוד בעיני.

יותר פשוט היה להחליף בארץ מאורר ב 40 ש"ח.

מה דעתכם ?

יתקנו לי את הכרטיס ?

פורסם

לדעתי תקווה שהכרטיס יאבד במשלוח לארץ, קיבלת כרטיס חילופי טוב יותר ממה שהיה לך

פורסם

אני לא בטוח שהוא יותר טוב.

פורסם

הTI4200 הרבה יותר טוב מהR9100... מכיר את שניהם מקרוב...

פורסם

תהייה חזק  ;)!!!  כל ההליך של התיקון לוקח מלא זמן חודשיים עד חצי שנה (תרקא על אנשים פה שניצלו את האחריות ונתקעו חצי שנה בלי הכרטיס שלהם) לך תדע אולי תמורת פיצוי אם שלך יעבד בעוד חצי שנה תקבל איזה 9800XT  ;D

פורסם

ה- Ti4200 יותר טוב מה- 9100

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים