פורסם 2018 באוקטובר 297 שנים היי רכשתי מהאתר שבנדון ומאחר והסירים היו פגומים והחלידו משימוש ראשון ,ביטלתי את הרכישה וקיבלתי את כספי בחזרה לאחר שבועיים מתקשר אליי מישהו שהזדהה כמנהל חברת הסירים ומטעם וואלה ורצה לשלוח לי את הסירים מאחר ולפי טענתו טרם קבלתי את הסירים. פה חשדתי והשבתי לו כי איני מעוניין בסירים .ניתקתי את השיחה. שוב צלצל ושאל אם לא קבלתי למה איני מבקש את הכסף,עוד יותר חשדתי והזהרתי אותו לא ליצור קשר שוב אחרת אפנה למשטרה. מס' הטלפון של המתקשר 0722284616.(כמובן שמהמספר הזה אין תגובה ואחר צלצול שלישי הוא מתנתק) פניתי לוואלה שופס :הנדון הזמנה 5443579 המספר הבא יצר איתי קשר היום בשעה 23/10/18 14:57 0722284616 הזדהה מטעמכם/מנהל החברה של הסירים? בנושא ההזמנה שבנדון ורצה לשלוח אליי את הסירים להזכירכם,הזמנה זו בוטלה אני שואלת איך התגלגל מספר הנייד שלי לידיו ? והאם מס' זה מוכר לכם? להלן תשובת האתר: ההזמנה שלך מבוטלת נשמח לעמוד לרשותך גם בעתיד ולראותך באתר שוב, מלי, צוות וואלה! שופס ללא התייחסות לשאלותיי פניתי שוב למלי מוואלה שופס: מלי, לא ענית לשאלתי איך הגיעו פרטי הקנייה שלי כולל מס' הפלאפון שלי לידי אדם שניסה לעבוד עליי,מאחר שהקנייה המדוברת נעשתה באמצעות אתרכם יש 2 אפשרויות 1. האתר לא בטוח 2. מישהו מוכר נתונים אני תקווה שתשובתך תהייה לעניין הפעם וזאת בטרם אנקוט באמצעים נוספים. טרם קבלתי תשובה מה דעתכם? ומה עליי לעשות בכדי שדבר כזה לא יחזור על עצמו לרוכשים ? תודה
פורסם 2018 באוקטובר 297 שנים האתר(וואלה שופס) הוא רק מתווך בין הקונה למוכר (יצרן, יבואן או סוחר). אתה שם הזמנה באתר ומשלם, האתר מעבירים את ההזמנה למוכר שבתורו שולח לקונה את המוצר ומקבל מוואלה את הכסף (מינוס העמלה של האתר). אחרי שביטלת את ההזמנה כנראה משהו בשרשרת השתבש והמוכר לא עודכן או משהו. זה לא נדיר שהמוכר יוצר קשר ישיר עם הקונה במקרה הצורך (המוצר אזל מהמלאי והצעת מוצר חלופי, תיאום משלוח/איסוף וכו') וכמובן שיש לו את כל הפרטים (חוץ מאמצעי תשלום כמובן). אל תהייה חשדניסט. נערך 2018 באוקטובר 297 שנים על-ידי yotam
פורסם 2018 באוקטובר 297 שנים מחבר לפי שרות הלקחות של וואלה שופס בתלונתי הראשונה על מוצר פגום, הודיעו לי שיפנו לספק לבדוק אתו ואכן אחר 3 ימים השיבו לי את הכסף,דהיינו הספק היה מודע לכך. ושאלה נוספת למה רק אחר כ-3 שבועות פונה אליי כביכול "הספק" ורוצה לשלוח אליי את הסירים מאחר ולא קבלתי אותם? ומאז אני מצלצל למס' דנן ואין תשובה ומתנתק אחר 3 צלצולים.
פורסם 2018 באוקטובר 297 שנים הנה תרחיש: אחרי שביטלת את ההזמנה וואלה התקשרו להודיע לספק, הפקידה שמיהרה אותו יום להוציא את הילדה מהגן ולא העבירה את דף ההזמנה למגרת ההזמנות המבוטלות והוא נשאר על השולחן במקום, עברו 3 שבועות ופתאום הבוס שלה רואה את ההזמנה על השולחן, שואל את הפקידה למה ההזמנה הזאת לפני 3 שבועות לא טופלה, היא לא זוכרת, הוא מתקשר אליך לברר לגביה. עכשיו הוא מסנן אותך כדי שלא תפנה למשטרה...
פורסם 2018 באוקטובר 297 שנים ציטוט של yotam האתר(וואלה שופס) הוא רק מתווך בין הקונה למוכר (יצרן, יבואן או סוחר). אתה שם הזמנה באתר ומשלם, האתר מעבירים את ההזמנה למוכר שבתורו שולח לקונה את המוצר ומקבל מוואלה את הכסף (מינוס העמלה של האתר). אחרי שביטלת את ההזמנה כנראה משהו בשרשרת השתבש והמוכר לא עודכן או משהו. זה לא נדיר שהמוכר יוצר קשר ישיר עם הקונה במקרה הצורך (המוצר אזל מהמלאי והצעת מוצר חלופי, תיאום משלוח/איסוף וכו') וכמובן שיש לו את כל הפרטים (חוץ מאמצעי תשלום כמובן). אל תהייה חשדניסט. וזו בדיוק הבעיה שלי עם שוק הכולל בארץ, של האלקטרוניקה במיוחד, בדגש ב10\15 שנים האחרונות. איך זה היה פעם? אתה קונה מחנות מחיר גבוה יותר ביודעין בשביל לקבל את השירות של הבירוקרטיה הזה. כלומר, אם רכשתי מרשת מחשבים כרטיס מסך והכרטיס מסך פגום, הרשת צריכה לדבר מול הספק במקום שאני אדבר עם הספק. במידה והספק לא מוכן לכבד ריקול ומדובר בפגם בייצור - החנות מחוייבת לספק לי מוצר חלופי או החזר כספי גם אם היא יוצאת בהפסדים.
פורסם 2018 באוקטובר 307 שנים מחבר חבריה, עם כל הכבוד אתם לא נוגעים בנקודה העיקרית ,מס הטלפון הוא לא של הספק!!! אז איך הגיעה אליו המצלצל נתוני הרכישה שלי ,ולמס' הזה צלצלנו מ4-טלפונים שונים,נסו גם אתם וראו.ראו ראו גם איזה סחורה פגומה וחלודה היא משווקת התמונות בנות שימוש של ימים ספורים ורק בהרתחת ביצים. זו הבעיה העיקרית !!!! נערך 2018 באוקטובר 307 שנים על-ידי tood24
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.