למישהו יש ניסיון עם החלפת הארד דיסק אצל היבואן CRG? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למישהו יש ניסיון עם החלפת הארד דיסק אצל היבואן CRG?


MishaK

Recommended Posts

אהלן!

כמו שבטח חלקכם יודעים, יש לי הארד דיסק מאוד ישן של ששחטתי לו ת'צורה לגמרי. קניתי אותו לפני שנתיים ומאז הוא לא הפסיק לעבוד....עכשיו כמובן שזה פגע בו מאוד ויש לי בעיות איתו...לפני יומיים כשפירקתי את המחשב כדאי לשים את הקריסטל אורב שלי על הגשר הצפוני(זה עזר לי ב-3-4 מעלות!!! אל תעיזו לפתוח ת'פה!!!אני לא מצטאר על זה!! :asthanos:)שמתי לב למדבקה קטנה ביותר על ההארד דיסק שעליה כתוב CRG ובה התאריך שבו תפקע אחריותו של ההארד דיסק, התאריך הזה הוא בחודש השביעי לשנה הבאה!! אין לכם מושג איך שמחתי!!

קיצר, היום אחרי דיבור קצר עם עופר טל מתגלה לי שהיבואן נמצא בכרמיאל(יש!! לא צריך לנסוע עוד פעם לת"א!!אפשר לבקש מאבא שיקפיץ!! ;D), אבל(תמיד יש אבל בסיפורים שלי....)הם הפסיקו לעבוד עם !!! כימעט התפוצצתי מכעס....אין לכם מושג איזה עצבים היו עליי.....בכל מקרה, אחרי עוד קצת דיבורים עם עופר טל הבנתי שאם החנות שממנה קניתי את ההארד נסגרה(פליז שזה לא קרה...)והם היו רשומים אצלם כדילרים מורשים הם כנראה יחליפו לי אותו...

קיצר, השאלה שלי היא כזאת, האם מישהו כבר החליף אצלם הארד דיסק של לאחד המקסטורים שהם מייבאים? האם הם עשו את זה בלי בעיות? האם הם לא התנערו מאחריות? האם יש לכם עוד מידע שיכול לעזור לי?

תודה רבה מראש לכל העונים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...