SHARKOON SKILLER SGS4 כיסא גיימינג חוות דעת לאחר רכישה - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

SHARKOON SKILLER SGS4 כיסא גיימינג חוות דעת לאחר רכישה


AVI SH

Recommended Posts

שלום לכולם,

 

החלטתי לרכוש כיסא חדש למחשב. לאחר התלבטות רבה החלטתי לרכוש את הכיסא SHARKOON SKILLER SGS4 בחנות של KSP באינטרנט.

 

כיוון שלא ראיתי חוות דעת על כיסא זה בעברית וגם לא מצאתי יותר מידי התייחסות באנגלית- החלטתי לכתוב חוות דעת זו. 

 

קצת על ההתלבטות לפני הרכישה

לאחי יש כיסא מסוג CROOSAIR T1 , בן כ-שנה . (יצא כנראה דגם חדש ב 2018 ) . הכיסא  נוח אך המבנה שלו יחסית צר ויש לכיסא משני הצדדים של המשענת של הגב מעין גבולות שאמורים לדמות כיסא של מכוניות מרוץ- כלומר גבולות שבסיבובים מהירים אמורים לתמוך בך להישאר בכיסא. אותם גבולות בצדדי משענת הגב- ממש צמודים לגופי ומפריעים לי (אני יושב מול מחשב לא נוהג במהירות גבוהה ) - אני חיפשתי כיסא קצת יותר רחב.  נכון למועד הרכישה לא הצלחתי למצוא בארץ את כיסא CROOSAIR T2 - שאמור כנראה להיות יותר רחב וכפועל יוצא את מחירו, ובחיפוש אחריו באתר KSP הגעתי לכיסא אותו רכשתי לבסוף. 

על חברת SHARKOON - לא שמעתי לפני הרכישה, אך התרשמתי מאתר האינטרנט שלה שמדובר בחברה עם סניף בגרמניה וטאיוון . ושהחברה מייצרת מוצרים לגיימינג.  לחברה יש מספר דגמים של כיסאות שהדגם החדש שלהם הינו הדגם אותו רכשתי.  הכיסא גם כן בצורת כיסא של מכוניות מרוץ - אך יחסית רחב. 

 

 

הזמנה והובלה

ההזמנה בוצעה ביום שני בערב. אישור להזמנה התקבל ביום שלישי והכיסא הגיע ליעדו לאיסוף עצמי בסניף ביום ראשון. 

באתר של KSP ניתנה האופציה להובלה בסכום יחסית זניח , אך העדפתי לאסוף עצמאית מהסניף כדי שאוכל אני לבחור מתי להגיע לאסוף את החבילה.

הכיסא מגיע ארוז בקרטון גדול יחסית ששוקל כ 30 קילו - שאיני בטוח שיכול להיכנס לרכב עם תא מטען סגור, אך יכול בקלוט להיכנס לרכב של 5 דלתות תוך קיפול כל המושבים האחוריים. 

כדי להוביל עצמאית את הכיסא רצוי מאוד מאוד לבוא 2 אנשים כי אז אין לו כמעט משקל ( 15 קילו לאדם ) אך לבד זו משימה לדעתי כמעט בלתי אפשרית בגלל הגודל של הקופסא. 

 

בניית הכיסא

 

הכיסא מגיע עם חוברת הוראות הרכבה במספר שפות אך לא בעברית, אך יש אנגלית וציורים. הציורים מספיקים כדי להרכיב. 

בניית הכיסא הייתה קלה מאוד, וניתנת לביצוע לבד ללא עזרה. פחות מחצי שעה הכיסא מורכב.

 

מידות ונוחות

הכיסא מומלץ לפי היצרן לגובה של עד 2 מטר ולמשקל עד 150 קילו ,

הכיסא יחסית רחב יותר מהכיסא של CROSSAIR T1, והוא לא תופס אותי בצדדים של הגוף-  למרות שהגבולות בצדדים קיימים גם בו . ( בדיוק כמו שרציתי ) . 

אני בגובה קרוב ל 1.8 מטר ובמשקל של כ 76 קילו- מוצא את הכיסא מבחינת הרוחב שלו והגובה של משענת הגב נוח מאוד. 

 

הריפוד של המושב עבה  ויחסית קשה, ונוח ,  ואני מעריך שהוא יתרכך עם הזמן.  

 

ריפוד הגב- יש אוויר בין ציפוי דמוי העור והריפוד שתפור לו למבנה הכיסא- כלומר זה לא תפור/ מודבק למבנה הכיסא  אלא רק מתוח עליו ותפור בצדדים. כך שבאמצע יש כאילו אוויר. -  לא ברור לי האם מתחת לאותה שכבה יחסית דקה שכוללת ריפוד , כלומר במבנה הגב של הכיסא יש גם ספוג קשיח -שיתרכך עם הזמן או שמדובר על חומר אחר. אך למרות זאת הגב של הכיסא יחסית נוח. 

 

הכיסא מגיע עם כרית לגב וכרית לצוואר כאופציה להתקנה. כרית הגב - מצאתי כנוחה יחסית . אולם כרית הצוואר עבה לי מידי. פתרון זמני שמצאתי זה לשים כרית צוואר שמנפחים כמו שמקבלים במטוסים במקום הכרית. לבסוף החלטתי בינתיים לוותר לחלוטין על כרית הצוואר. 

 

הכיסא יחסית מרגיש ונראה יפה ומאוד מסיבי.  

 

הכיסא בעל מנגנון התנדנדות - ולכן אולי הוא לא ננעל באופן מלא (או שאולי לא חזקתי מספיק את הברגים ) - כלומר ניתן להתנדנד גם כשהמנגנון מקובע כ"סנטימטר אחורה או קדימה" - זה לא מורגש ברגע שיושבים כיוון שלרוב כיוון שאני נשען על המושב זה לא זז.

ניתן להטות את משענת הגב עד כמעט מצב של שכיבה ( כ 160 מעלות ), אך כדי להחזיר את המשענת ממצב שכיבה  - היא לא עולה באופן אוטומטי, אלא צריך לעזור לה עם היד, כלומר זה לא קפיצי, אך נעשה מאוד בקלות לא צריך לקום מהכיסא בשביל זה. יתכן וזה יתרון מסוים כי מדובר בכיסא מסיבי שלא נעים לקבל מכה אם זה היה קפיצי בגב.  

 

לכיסא משענות יד מתכוונות למעלה למטה לצדדים ואחורה וקדימה. והן עשויות מסוג של פלסטיק עם גמישות- כלומר מאוד נוחות. 

 

סיכום

הכיסא נמצא אצלי בשימוש כ 3 ימים - בשימוש לא אינטנסיבי. הכיסא יפה, מרשים, מסיבי, ויחסית נוח ורחב אך עדיין מעוצב בצורה של כיסא מרוץ - כלומר יש הגבלות בצדדי הכיסא שלמיימדי גופי לא מפריעים.  ונראה שבנוי בצורה טובה שתשמש אותי מספר שנים. 

אינני יכול עדיין להביע דעה האם הוא מספיק נוח/ קניה מומלצת עקב זמן השימוש הנמוך בכיסא.

 

מצ"ב קישור:

 

https://www.sharkoon.com/product/5022/SGS4#specs

 

מחיר 1249 ש"ח 

 

 

 

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...