עזרה בבחירת נגן mp3 נגד מים - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בבחירת נגן mp3 נגד מים


yossi21

Recommended Posts

אין לי בעיה גם להזמין מאלי אקספרס או איביי, העיקר שיהיה איכותי ולא יקר מידי. חוץ מזה שגם אני יכול לעשות חיפוש של נגני נגד מים בזאפ, אני רוצה המלצות על נגנים מכאלה שמכירים והשתמשו בהם..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם על מה שהציעו כאן - היו לי כמה כאלה, שנכנסים לאוזן. במקרה הטוב הם מצליחים איכשהו להשאר באוזן, אבל אחרי חמש דקות זה כואב. במקרה הרע האוזניות כל הזמן בורחות החוצה מהאוזן ואתה לא שומע חצי מהזמן, וכל הזמן צריך להתעסק עם להחזיר את האוזניות לאוזן ולקשור דברים. לפעמים נכנסים מים בתוך האוזניים ומפריעים לשמיעה. אם שוחים מהר או מכניסים ומוציאים את הראש מהמים יש מלא רעש ואי אפשר לשמוע, ושוב האוזניות בורחות. קיצר מלא התעסקות וסתם בזבוז כסף.

 

ה-FINIS Neptune לעומת זאת פשוט מושלם. זה תפוס (עם קליפס מאוד חזק) על משקפת השחיה ובכלל לא נתפס לך באוזניים או בחלק גוף כלשהו. העיגולים הצהובים יושבים צמוד לאיזור בלחי שליד האוזן (ושוב, לא תפוסים לך בשום מקום על הגוף. זה תפוס על המשקפת). גם כשמשתוללים זה יושב מצוין ושומעים מצוין. האיכות מצוינת, מרגיש כאילו המוסיקה באה לך מתוך הראש. כן נשמע מוזר, אבל כשתשמע תבין. מרגיש כמו להיות באולם אופרה.

 

לגבי מחיר, נראה לי שהוא יקר יותר מהדגמים הגנריים שבד"כ מציעים, אבל בטווח הארוך זה לדעתי משתלם, כי אתה באמת נהנה. אני קניתי נגן גנרי כדי לחסוך, סבלתי איתו כמה שבועות ועברתי ל-Neptune. בדיעבד היה יותר משתלם לקנות את ה-Neptune וזהו.

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...