עבור לתוכן

אין מענה במוקד שירות הלקוחות של דן בצפון מפעילת המטרונית

Featured Replies

פורסם

שלום רב:

היום, כאשר נסעתי בקו 3 של המטרונית מתחנת חלוצי התעשייה לתחנת מח"ל/סולד בקריית חיים, הייתי צריך למהר לתחנה כי האוטובוס היה קרוב. תיקפתי את הרב קו שלי בעמדת התיקוף המהיר, אך שום אור לא נדלק בה, והמסך שלה היה שחור לגמרי, כך שעליתי למעשה מבלי לתקף. בתוך האוטובוס הכריזה לא עבדה ועל המסכים הופיעה כתובת האינטרנט של דן בצפון במקום התחנה הבאה. התקשרתי למוקד 2450* כדי לדווח על הדברים ולאחר שלחצתי על 4 לפניות הציבור, במקום להמתין לנציג שירות, שמעתי הודעה מוקלטת בסגנון "אנו מודים לכם על פנייתכם, נא לשלוח פקס למספר 04-6250736 ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם", והקו נותק מיד לאחר מכן. לאחר התקשרות חוזרת ולחיצה על 3 לדיווח על תקלות במכשירי הכרטוס, שמעתי רק צפצופי המתנה ואף אחד לא ענה בצד השני.

מה אני יכול לעשות בנידון?

פורסם

פנה אליהם בפייסבוק. 

פורסם
  • מחבר

אין לי פייסבוק.

פורסם
  • מחבר

האם יש דרך נוספת שאיננה פייסבוק, בשביל להתלונן על שירות הלקוחות של דן בצפון מפעילת המטרונית?

פורסם
  • מחבר

כבר שלחתי להם תלונה בדרך הזאת, ולהלן מה שהם ענו לי במייל:

 
*צונזר* שלום
אנו מקבלים מדי יום מאות שיחות טלפון, ולשמחתי נדיר להיתקל בתלונה כמו שלך, בוודאי לא "בחודשים אחרונים".
אנו עובדים כל יום בין השעות 07:00-19:00 ובשישי 08:00-14:00.
נכון, יש עצימות כזו או אחרת של שיחות ,אך לנו יש מענה של החזר חייגן, כלומר: תשאיר את הנייד שלך ואנחנו חוזרים אליך ברגע שנציג מתפנה, כך שאין מצב שאנחנו או אתה לא יוצרים קשר.
לגבי שלוחת "פניות הציבור" - נכון, לפניות הציבור, ניתן לפנות בכל עת בפקס : 04-6250736 או באמצעות אתר האינטרנט.
אלו הן דרכי ההתקשרות שלנו שבהן תענה לפניותייך.

בברכת יום טוב, 

*צונזר*
מנהלת שרות לקוחות ופניות הציבור

פקס :      04-6250736
אתר :      www.dannorth.co.il




נערך על-ידי dor123

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים