פורסם 2004 במאי 1621 שנים יש לי בעייה עם מאוורר של Evercool לכרטיס מסך GigaByte Radeon 8500LE. מאחר והקירור שם הוא ייחודי כך גם המאוורר. ניסיתי לשלוח ל-Evercool אימייל דרך האתר אך אף אחד לא חזר אליי.לכן, אני מבקש את עזרתכם ושואל האם ל-Evercool יש יבואן רשמי או לא-רשמי בארץ? או אולי אתם מכירים דרך נוחה יותר ליצור קשר עם החברה מאשר האתר שלהם? (ברור שהם לא עונים דרכו).
פורסם 2004 במאי 1621 שנים מחבר היבואן של המוצר הוא CDLOGl אבל לטענתו האחריות על הכרטיס GigaByte Radeon 8500LE היא שנה אחת בלבד. האחריות כבר הסתיימה לפני מספר חודשים ובחור בשם דימה שטוען שהוא אחד השותפים לא מוכן לעזור כלל וכלל (לטענתו, אני מבזבז את זמנו).לכן, אני מנסה ליצור קשר בצורה עקיפה עם נציג של Evercool בארץ או בחו"ל כדי לטפל בבעיית המאוורר לפני שאני אצטרך לרכוש מאוורר 60מ"מ ולהדביק אותו עם דבק חם (בשבילי זה נשמע כמו "עבודה ערבית").
פורסם 2004 במאי 1621 שנים המממ, או שתעשה "עבודה ערבית" ;D אם דימה וחברו מ-CDLOGI לא עוזרים ( מניאקים ) אז הייתי אומר שלא ממש תמצא מישהו בארץ, כנראה שהם היבואן היחיד ולא ממש נראה לי שהם יבואן רשמי, לרוב החנויות כיום אין מוצרי EverCool.. והחברה עצמה מן הסתם לא תענה באיימיל \:
פורסם 2004 במאי 1621 שנים מחבר CDLOG הם לא יבואן של EverCool, אלא של כרטיסי מסך GigaByte או מוצרי GigaByte (לא משנה כרגע). המאוורר עצמו בכרטיס הוא של EverCool.זה שדימה לא רוצה לעזור זו פשוט רשעות לב לשמה, ואני לעולם לא אקנה מוצר של GigaByte אם הם היבואנים שלו. פשוט גועל נפש.לגבי האתר של EverCool, הם ו-ThermalTake היחידים שעד היום לא ענו לי לאף מייל. גם כן גועל נפש. אני חושב שחברות כאלה אסור לקנות מוצרים שלהם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.