פורסם 2017 בספטמבר 178 שנים התנקתנו מהוט ועברנו לבזק לפני חודשיים, ביום שהתנתקנו סדרתי את כל הציוד (ממיר חכם אחד , ממיר רגיל, כבלים , ראוטר מודם, שני שלטים ועוד כמה דברים שאני לא מצליח לזכור) בשקיות בצד. בכל מקרה, השקיות אבדו, אין שום סיכוי למצוא אותן. אח שלי כנראה זרק אותן לפח. אני מבין שזה הולך להיות חור בכיס ורציתי לדעת איך להתנהל כרגע בצורה הטובה ביותר. אני מניח שכדאי שאדע את הזכויות שלי(חובות יותר נכון) במצב הזה וכמה בדיוק עלי לשלם, שלא ינצלו את המצב ויחייבו אותי יותר ממה שצריך. ניסיתי לחפש בתנאי השימוש שלהם אבל לא מצאתי כל כך מידע. בבקשה עזרה.
פורסם 2017 בספטמבר 178 שנים יש לך פה טבלה של מחיר רכישה של ציוד שלהם: http://www.hot.net.il/heb/TV/priceTV/ תבדוק איתם אם דמי ההשכרה ששילמת על המוצרים יורדים מהמחיר שלהם. ז"א, יש חברות שעושות דמי השכרה על ציוד, נניח 10 שקלים לחודש, ואחרי שנה המוצר שלך (השווי שלו הוא 120 ש"ח). אז יש סיכוי ששילמת חלק מהמחיר בדמי ההשכרה. מעבר לזה, תשלם כמה שיגידו לך, אין לך כלכך ברירה אלא אם תמצא בלינק ששלחתי מחיר שונה.
פורסם 2017 בספטמבר 178 שנים לפי מה שמופיע בקישור, לקוחות שלהם לכאורה משלמים פיקדון בעת הרכישה, ואז זה אומר שהם אמורים לקבל אותו בחזרה בזמן הניתוק (וגם זה בניקוי 10% פחת לכל שנה... או ניקוי של 100% אם הם איבדו את המוצר....) - אבל אני לא חושב שזה מה שקרה בפועל אי פעם...
פורסם 2017 בספטמבר 178 שנים לפי החוק בכלל צריך להחזיר להם את הציוד שלהם? לפי מה שהבנתי הם מחוייבים לבוא לקחת אותו בעצמם
פורסם 2017 בספטמבר 178 שנים נכון, אם הם הביאו לך אותו עם שליח אז הם צריכים להביא שליח שיקח אותו חזרה (הם גם עושים את זה). אבל מה זה רלוונטי לנושא? ככה או ככה צריך שהציוד יחזור.
פורסם 2017 בספטמבר 188 שנים השליח הוא בדר"כ רק שליח ולא איזה נציג או משהו. סביר להניח שהוא בכלל לא עובד של הוט.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.