שאלה בקשר להוט פיירבוקס ולוויפיי - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בקשר להוט פיירבוקס ולוויפיי


Biyakuga

Recommended Posts

שלום,

 

אני צריך עזרה ב 3 דברים:

קודם אני אתן קצת רקע אני כיום עובד על שעובר דרך הכבלים של הכוונה שיש לי פיירבוקס בסלון + מוקה + 4 ממירים מיני פיירבוקס ברחבי הבית כדי לתת כיסוי נרחב

חשוב לציין שיש לי בית גדול בעל 3 קומות.

כמו כן יש לי מוקה מדגם הראשון מכוון שאין לו כפתור של ON ו OFF מאחורה כך שזה לא הדגם החדש של ה 2.0 וכמו כן יש לי מהירות 100 מגה ספק ותשתית והוט נט.

 

1. מכשירים שונים מחוברים על ידי כבל שיוצא ממיני פיירבוקס למכשירים שונים כגון מחשבים נייחים טלוויזיות חכמות וכו' למשל בחדר שלי יש כבל מהמיני פיירבר לסוויץ ומהסוויץ יוצאים כבלים למכשירים החכמים בחדר חשוב לציין שכל הכבלים הם CAT 7  כמו כן האות לא הכי יציב מבדיקות מהירות האות מזגז המון יש הנחתות והמהירות נמוכה בין 80-90 ולפעמים גם 40-50 כל זה בחיבור קווי האם יש למשהו מושג או כיוון ממה זה יכול להיות ? לפני המעבר מכבל (נקרע עקב שיפוץ) לאינטרנט על הכבלים הינו צעד שהייתי חייב לעשות ולפני המעבר הייתי מקבל 98 מגה קבוע וכמעט תמיד היה יציב.

 

2. האם לקבלים קוואקיאלים יש רמות איכות ודרגות ואם כן מהם הכוונה כמו לכבלי CAT 5-7 ורמות סיכוך כגון STP,FTP,UTP וכו'  ?

 

3. מה ניתן לעשות אם יש ניתוקים רגעיים כאשר מטיילים אם הפאלפון בבית כרגע יש אחת בשם XXX הבעיה היא לדעתי שכאשר אני מטייל אם הפלא הוא תמיד מנסה למצוא את האות הכי גבוהה ולכן יש ניתוקים האם יש אפשרות לפתור את הבעיה הזאת בדרך כלשהי ? אולי על ידי אייפי קבוע או משחק בהגדרות של הפייברבוקס  או לדאוג שהאות יהי אותו אות כך שהפלאפון לא יזגז בין ממירי המיני פייבר?

 

תודה מראש 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...