פורסם 2017 ביוני 18 שנים מכר שלי הלך לשלם את החשבון התקופתי שלו. התברר שאי אפשר. יש עוד שלושה ימים למועד האחרון לתשלום, אממה ? מסתבר שחברת החשמל משדרגת את מערכות המחשוב שלה !!! וואללה ? עוד יבקשו פרמיה שזה לא גרם להשבתת והחשכת כל הארץ! לענייננו, עקב שדרוג המחשבים, לא ניתן לשלם חשבונות בשום אופן ובשום דרך. רק ביום ראשון, ה - 4.6.2017. אז מה הבעיה אתם שואלים ? הנציג שנשאל אם נלקח בחשבון המצב שצרכנים לא ישלמו בזמן שלא באשמתם לא יחוייבו בריבית פיגורים, השיב כי " לא התקבלו הנחיות בעניין, ועל הצרכן להתקשר שוב ביום ראשון ולהסדיר את הסוגיה ולוודא שלא יחוייב בריבית פיגורים" ! אם זה לא לעג לרש , אז אני לא יודע מה כן .
פורסם 2017 ביוני 28 שנים מחבר וואו, כמה צרכנים נרגשים ....... רק שלא ידביקו לכם ריבית פיגורים ! ראו הוזהרתם !
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.