פורסם 2017 במאי 248 שנים אהלן, הטלפון שלי הפסיק לעבוד לפני שבועיים - היות והוא היה במסגרת אחריות הוא טופל במעבדה. נאמר לי שהם לא הבינו מה התקלה ולא הצליחו להדליק את המכשיר ולכן החליפו לי למכשיר חדש. על הקופסה רשום שמדובר על מכשיר מתצוגה.. באתר שלהם לא כתוב שום דבר על זה בתקנון ואני לא מבינה האם מותר להם להביא לי מכשיר מתצוגה? האם אני יכולה להתעקש על מכשיר חדש? מישהו מכיר מה המדיניות לגבי מכשירים באחריות שמוחלפים? תודה רבה.
פורסם 2017 במאי 258 שנים לא חושב שזה המקום לשאול את השאלה שאת שואלת, אלא אם יש חוק להגנת הצרכן שקשור לנושא, אבל אני לא בקיא בזה. אולי יש מישהו אחר שכן. אני חושב שהכי נכון לדבר עם החנות ולבדוק את תנאי האחריות של המכשיר שלך. ד"א - באיזה מכשיר מדובר? האם החנות היא נותנת האחריות? האם המכשיר מיבואן רשמי?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.