עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו של החיבור לטלוויזיה נעלם

Featured Replies

פורסם

אני מחבר את המחשב לטלויזיה בכדי לצפות בסרטים בטלויזיה,החיבור נעשה דרך כבל HDMI ,עכשיו הבעיה שהכרטיס קול (ההתקני שמע)לא מזהה את האודיו של הטלוויזיה (וגם לא את הרמקולים של המסך מחשב) בכדי שהם יפעלו צריך לעשות ריסטרט למחשב ואז שנייהם מופיעים (גם החיבורים של הטלוויזיה וגם של הרמקולים במחשב) אבל מה,אחרי כמה ימים שניהם נעלמים ואז צריך לעשות שוב ריסטרט למחשב,איך מקבעים את שני החיבורים האלה שלא יעלמו מהמחשב ?

קיים אצלי גם חיבור לרמקולים למחשב שמחובר כמובן למחשב והחיבור אף פעם לא נעלם.

אשמח לעזרה,יוסי.

נערך על-ידי יוסףa

פורסם

הופלה

פורסם

נסה להסיר דרייברים של כ.קול ומסך ולהפעיל מחדש את המחשב

ולהתקין את הדרייברים העדכניים ביותר שלהם מאתר היצרן

נערך על-ידי simplify.co.il

פורסם

איזה וינדוס יש לך?

אם 10 או 7 נסה קליק ימני על הרמקול ליד השעון בשורת המשימות > playback devices > ותראה אם אתה רואה שם את הטלוויזיה והרמקולים. משם זה disable/enable, שחק עם זה.

למען הסר ספק נסה לחבר את הHDMI לכניסה אחרת במחשב (אם קיימת כזאת).

 

נ.ב. סחה על ה"הופלה"

פורסם

תודה על הניסיון לעזור.

 

עדכנתי דרייברים וזה לא עזר,קליק ימני על הרמקול מראה שהחיבורים נעלמו ולא משנה מה אני עושה,אני חייב לעשות ריסטרט בכדי שהחיבורים ישובו להיות,אני נותן זכויות יוצרים ל 'הופלה' למי שמצליח לעזור פה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.