פורסם 2017 באפריל 288 שנים היי,רכשתי iPhone SE מאמזון.הטלפון נשלח באמצעות חברת iParcel והיה אמור להגיע ב-25 לאפריל.אתמול יצרתי קשר עם אמאזון והם אמרו לי שהמכשיר תקוע במכס Initiated customs clearance processלצערי לא ניתן ליצור קשר בטלפון עם i-Parcel.מי אמור לטפל במכס? אני או i-parcel/amazon?
פורסם 2017 באפריל 288 שנים המילה 'תקוע' זו מילה שאתה הכנסת לדיון? כי המשפט שציטטת מאמזון בסה"כ אומר שהמוצר התחיל תהליך שחרור מהמכס, שום דבר לא תקוע. בכל אופן אם קנית מוצר מאמזון בצורה ישירה (לא כל מיני ushops ודומיו) הם אמורים לטפל בהכל. אתה כבר שילמת את כל הסכום כולל המסים הצפויים ואתה אמור לקבל את עד הבית בלי שום פעולה נוספת מצידך. נערך 2017 באפריל 288 שנים על-ידי nitzanj
פורסם 2017 באפריל 288 שנים נסתרות הן דרכי המכס. הזמנתי משהו לרכב. אחרי שהפריט שוחרר לאחר בדיקה מהמכס למיון (לפי אתר הדואר), הוא חזר למכס (גם לפי אתר הדואר) לבדיקה ומאז אני מחכה. sigh... נערך 2017 באפריל 288 שנים על-ידי OvO
פורסם 2017 במאי 208 שנים מחבר אז המשלוח נאבד... הרגשה שלי? מישהו מהמכס פתח את הקופסא, ראה אייפון הכניס לכיס.
פורסם 2017 במאי 208 שנים ציטוט של proevo4ever אז המשלוח נאבד... הרגשה שלי? מישהו מהמכס פתח את הקופסא, ראה אייפון הכניס לכיס. אין לך מה לדאוג. אם לא תקבל את המוצר אתה תקבל החזר כספי, לא משנה מה הסיבה כל עוד הוא לא הגיע אליך.
פורסם 2017 במאי 208 שנים מחבר קיבלתי את הכסף חזרה.. אבל מבאס שהמוצר שהזמנתי לא הגיע אליי. המחיר היה מציאה ביחס למחיר בישראל. הזמנתי שוב פעם .. נראה מה יהיה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.