עבור לתוכן

למה תקופת אחריות על כונני SAMSUNG משתנה בין חנויות בארץ?

Featured Replies

פורסם

אור PC נותנים 36 חודשים כאשר KSP ו-IVORY נותנים 5 שנים אחריות.

 

למה זה משתנה? בארה"ב לדוגמה 5 שנים זה אחריות רישמית של יצרם

פורסם

או שמישהו מביא בייבוא מקביל או שלא יודעים את משך האחריות

פורסם
  • מחבר

שאלתי אותם. אמרו לי שיש 3 שנים אחריות דרכם ובמקביל יש 5 שנים אחריות דרך יצרן.

פורסם

תשאל של מי האחריות. אם זה סאני או סקיילקס זה יבוא רשמי, אם זה אחריות אחרת אני לא הייתי מתקרב אלא אם ההפרש במחיר היה מאוד מאוד מפתה.

פורסם
  • מחבר
ציטוט של --- The King ---

תשאל של מי האחריות. אם זה סאני או סקיילקס זה יבוא רשמי, אם זה אחריות אחרת אני לא הייתי מתקרב אלא אם ההפרש במחיר היה מאוד מאוד מפתה.

 

נניח זה יבוא מקביל, סאני וסקיילקס יסרבו לקבל מוצר חזרה אפילו אם יש עליו אחריות רשמית של יצרן?

 

רגע. עכשיו קראתי שסקיילקס עובדים תחת שם של סאני. אז יש יבואן אחד.

פורסם

סאני וסקיילקס זה שמות שונים, אבל זה אותו יבואן.

מן הסתם אם יעלו על זה שהמוצר שקנית לא מיבוא שלהם הם לא יקבלו אותו תחת אחריותם.

אם יש על המוצר אחריות בינלאומית זה כבר סיפור אחר ואני לא יודע לענות לך על זה.

פורסם

רשום לך בקישור, ש"אור PC" הם מספקי האחריות, שאר החנויות כנראה עובדות עם יבואן שמספק את חמש שנות האחריות המלאות לפי היצרן. 

מה שכן שים לב שכוננים כמו ה- 750 Evo מגיעים עם שלוש שנים גם במקומות שה-850 Evo מגיע עם חמש. 

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

הזמנתי את ה כונן ושאלתי על אחריות תמיכה של סמסונג ארה"ב בפורום. אחרי שסיפקתי מספר סידורי לנציג הוא אמר לי סמסונג לא נותנים אחריות בינלאומית, אלה איזורית, תלוי מאיפה מיובא כונן. במקרה שלי אחרי בדיקה עלה כי הכונן מיובא מאירופה ושעליי לפנות למרכז שירות של Hanaro

 

מוזר שליבואנים לא רישמיים לא מועברת אחריות של 5 שנים. אם אחריות יצרן היא 5 שנים למה שיבואן ייתן פחות אף אם הוא לא רישמי? לא מבין את הקטע...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים