סמסונג ממשיכה לשלוט ללא עוררין בשבבי הזכרונות, וזה עלול להקשות עלינו - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סמסונג ממשיכה לשלוט ללא עוררין בשבבי הזכרונות, וזה עלול להקשות עלינו


yonatan.mendelson

Recommended Posts

כדאי לציין שסאמסונג וטושיבה הן גם יצרניות-קבלניות לחברות אחרות, כמו . לא כל מה שהן מייצרות מפותח אצלן, ולעיתים הן שותפות בפיתוח או רק מספקות פס ייצור (FAB) לחברות אחרות (כמו שהיה עם קודמתה של , 'M-SYSTEM'). שאלת המחיר תלויה בעוד גורמים, כמו ביקוש והיצע. ביקוש נמוך יצור עודפים שיוזילו את המחיר וההיפך. כניסת ה- מבוסס PCI-E תוריד בהכרח את מחיר כונני ה-2.5 אינץ'. כך שלא הייתי מנבא עליות מחירים בתחום הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכתבה טועה ומטעה ! א. פס ייצור הינו סטטי, ולכן אם כרגע מייצרים שבבים נניח של 8 GB כשעוברים לייצור 16 זה פס אחר. לכן בהתאמה מחיר ה8 GB יירד כי בחלוף הזמן הוא הופך מיושן והפס כבר החזיר עצמו והתייעל לכן ניתן כבר למכור במחיר זול יותר בעיקר לאורך זמן כי הביקוש יורד המחיר מתאים עצמו עד לסגירת הפס. אורך החיים של פס כזה הוא בד"כ 3 שנים. ב. פתרונות של 1 TB יילכו וירדו במחיר כשפתרונות 2TB יידארו יקרים ולכן המחיר לג'יגה ימשיך לרדת. ג. איפה שכלכלי למכור בפחות החברות המתחרות ימכרו בפחות אין שום מחסור לא מדומה ולא מתואם בהמות כמו לא רואות אף אחד בעיניים ולא יחשבנו לרווחי . ד. עולם כמנהגו נוהג מה שהיה עד היום הוא מה שיהיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מקווה מאוד שהתחזית תתבדה. בלי קשר: 1.אולי בדיעבד דווקא הקפאה במחיר הכוננים הקשיחים עוזרת למעבר לssd כך שיצא לטובה. 2. יכול להיות שהטכנולוגיה החדשה שאינטל מכניסה של מהיר משמעותית תשנה את מאזן הכוחות בשוק? 3. יחסית לשוק המעבדים או מערכות הפעלה מדובר בתחרות אגרסיבית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כתבה מעניינת וכתובה טוב סמסונג מצליחה בזכות מבאה מוצרים מעולים ואחראית להם , גם במקרה של הפסדים . שאני אני מרגיש בטוח שיש מוצר איכותי אינטל , וכל השאר חוץ ממחירים בשמיים רק מוכרות מוצרים ממוחזרים בשמות חדשים אינטל 5 שנים מוכרת אותם כי אין להם תחרות !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכל בחזקת תחזיות, אבל בגדול החוקים ידועים: יותר ביקוש עם היצע קבוע או מצומצם > מחירים עולים. 1. המעבר מכונן קשיח מסורתי לאחסון - מגדיל עוד ביקוש לשבבי NAND 2. הטכנולוגיה שאינטל מכניסה 3DXpoint אכן שדרוג טכנולוגי, אבל סמוך על שהיא "תזרים" את המוצר המהפכני לשוק לאט לאט בתמחור מטורף העיקר זה שצריך עוד קווי יצור לשבבים ונראה שאף אחד לא עושה זאת. לפני מספר שנים הייתה בעיה הפוכה ששוק ה היה רווי מדי והיצרנים לא הרוויחו מספיק וחברה פשטה את הרגל ומאז כל המחירים בעליה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...