כנגד כל הסיכויים: מעבדי אינטל עם ליבות גראפיות מובנות של AMD - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כנגד כל הסיכויים: מעבדי אינטל עם ליבות גראפיות מובנות של AMD


yonatan.mendelson

Recommended Posts

יהיה מעניין אם נראה MCM, במעבדים עם GPU מובנה הבקר הוא חלק מה GPU. ככה זה היה עוד מהClarkdale מה שאומר שאם זה המצב אינטל תצטרך להשתמש בבקר זיכרון של . מעניין גם מה האינטרס של לעסקה... ה הבאים שלהם נראים סופר אטרקטיביים בעיקר בזכות ה GPU ועכשיו עם ליבות הCPU לא יהיה מגבלה אבל עכשיו הם מכרים את הקלף החזק שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שנקרא HELL FREEZE OVER... מול האתר הזה, אולי תפתח מעבדי משלה... אין לה מה להפסיד. רק מדגים איזה איום ה- מציב כיום, ששתי יצרניות המעבדים שאינן חשות צורך לחבור. עוד כמה שנים נגיע לעימות האמיתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של עידן פ.

יהיה מעניין אם נראה MCM, במעבדים עם GPU מובנה הבקר זיכרון הוא חלק מה GPU. ככה זה היה עוד מהClarkdale מה שאומר שאם זה המצב אינטל תצטרך להשתמש בבקר זיכרון של AMD. מעניין גם מה האינטרס של AMD לעסקה... ה APU הבאים שלהם נראים סופר אטרקטיביים בעיקר בזכות ה GPU ועכשיו עם ליבות Zen הCPU לא יהיה מגבלה אבל עכשיו הם מכרים את הקלף החזק שלהם.

AMD נכנסה למוד של הישרדות. אני מניח שהיא מעדיפה להרוויח כסף משני הצדדים של המתרס (ז"א גם מכיוון ה-APU'S שלה וגם מהנתחים שהיא עלולה לקבל בעקבות ה-APU'S של אינטל), מהלך עסקי שאני יכול להבין אותו.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כתבה ילדותית .

היום רוב הפטנטים שקשורים למעבדים גראפיים רשומים על 2 חברות - נוידיה וAMD . 

גם המעבדים הגראפיים שנמצאים היום במעבדים של אינטל מבוססים על פטנטים של נוידיה . אינטל שילמה לנוידיה 1.5 מיליארד דולר לתקופה של 6 שנים . השנה במרץ נגמרים להם ה 6 שנים ואינטל צריכה לחדש את חוזה הפטנטים שלה עם אחת מ 2 החברות האלה . יכול להיות שהפעם היא תסגור עם כי נכון להיום נוידיה היא יריבה הרבה יותר רצינית לאינטל מאשר .

אין פה שום קשר למעבד גראפי של בתוך מעבד של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היא.. לא ממש יכולה, הפטנט רשום על intel וAMD ללא כל אפשרות לעשות בו שימוש מלבדן + במידה שAMD נופלת מי שיקנה אותה לא יוכל להשתמש בסט הפקודות הזה ומה ש- הוסיפה לו (X86-64X86-AMD) גם כן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אישית אני מת לראות כבר APU רציני מ ..

השמועות אומרות שהחזק ביותר  בדור הקרוב יהיה חזק יותר מה המקורי, זה יהיה מדהים למחשבים זולים/קטנים למשחקים ולשם שינוי זה לא יבוא על חשבון פשרה ענקית במעבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של עידן פ.

אישית אני מת לראות כבר APU רציני מ AMD..

השמועות אומרות שהחזק ביותר  בדור הקרוב יהיה חזק יותר מה PS4 המקורי, זה יהיה מדהים למחשבים זולים/קטנים למשחקים ולשם שינוי זה לא יבוא על חשבון פשרה ענקית במעבד.

אם ה-APU'S אכן יהיו מבוססות על VEGA או לחלופין 11 הקטנה יותר אז אין שאלה בכלל

בכל מקרה גם עם האתלונים אני לא זוכר תקופה כזו לAMD

הזדמנות אמיתית לעקוץ

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...