מתרחבים: הכירו את כונן ה-SSD החדש של Western Digital, ה-Black PCIe - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתרחבים: הכירו את כונן ה-SSD החדש של Western Digital, ה-Black PCIe


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אורח Ohad Ezra

בכל זאת, אם כבר אז לכו על ה- 960 Pro הוא כותב 1GB יותר מהר ויש טעות קטנה בכתבה... "התוצר הסופי הוא כוננים שידעו להגיע למהירויות קריאה מירביות רציפות של יותר מ-2 ג׳יגה-בייט בשנייה, לצד מהירויות קריאה *** צריך להיות כתיבה*** רציפות של 700 מגה-בייט בשנייה"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Yair Mizrahi

בפועל ה960 Pro לא עובר את ה2, למרות שרשום שהוא מגיע למהירויות הרבה יותר גבוהות. פלונטר בדקו לא מזמן את זה והם בעצמם הצליחו להגיע רק לחצי מהמהירות (1,800) https://www.facebook.com/plontercom/posts/1050649655041015?match=cGxvbnRlci5jb20sOTYw

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Ohad Ezra

הם חיברו את זה ללוח x99. בלוחות 270 או אפילו 170 התוצאות טובות בהרבה. מעבר לזה, אתה לא יודע לאיזה בקר הם חיברו את הדיסק. אם זה לבקר של אז מה הפלא. אם זה יכול להיות שזה סביר ללוח x99.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

200$ לעומת 320$ בשביל סמסונג. סמסונג תמיד יהיו יותר טובים כי בנתיים הם היחידים שעושים את השבבים והבקרים של עצמם. לעמות זה הקניה של WD של אכן מספקת תוצאות. המחיר תחרותי למהירות הזאת. לא לכולם יש כסף לSamsung אבל אם מישהו חושב על m2 אני חושב שכדאי לו לקחת את ולהשקיע את היתר בקירור, ספק ולוח אם כי מכאן או מכאן ההבדל בין 2 ל3 ג'יגה ברוב המקרים יהיה מוגבל על ידי דברים אחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...