פורסם 2016 בדצמבר 268 שנים לאחרונה התקשר אליי נציג מכירות של HOT למרות ששנים אני כבר לא לקוח שלהם ב20:15 בערב וניג'ס בלי סוף למרות שניסיתי לומר לו בנחמדות "לא" עד שבסופו של דבר ניתקתי לו בפנים. למחרת בבוקר אותו נציג מכירות מעצבן מתקשר שוב - אני מסנן אותו. היום הוא שולח לי הודעות לנייד לגבי המבצעים של הוט. מה ניתן לעשות איתם והאם יש דרך לטפל בזה? נערך 2016 בדצמבר 268 שנים על-ידי The Dom
פורסם 2016 בדצמבר 268 שנים תקליט את השיחה ותגיד להם א. השיחה מוקלטת ב. אתה מבקש להפסיק לקבל טלפונים והודעות יש את החוק ספאם שאמור להגן מזה ובמידה ולא עוזר אתה יכול להגיש תביעה. היה לי בדיוק אותו מקרה עם פלאפון עד שאמרתי להם את שני הדברים האלה, מאז שקט...
פורסם 2016 בדצמבר 268 שנים מסכים לגמרי עם מה שנאמר, רק לאחר איום בתביעה הוט הפסיקו להתקשר. להוט אסור ליצור איתך קשר לאחר הניתוק.
פורסם 2016 בדצמבר 278 שנים מחבר טוב, למרות שניתן לתבוע אותם על 1000 ש"ח ללא הוכחת נזק כלשהו (וניצחון כנראה וודאי) החלטתי רק לאיים בתביעה. הסירו אותי מהרשימות שלהם ועכשיו מקווה לטוב (: . תודה לעונים (:
פורסם 2016 בדצמבר 278 שנים עד כמה שאני יודע חוק הספאם לא תקף לגבי שיחות טלמרקטינג. אחרת הייתי תובע את איווקס ממזמן.
פורסם 2016 בדצמבר 278 שנים מחבר מעבר לשיחות הטלפון שלחו לי הודעות לנייד. קיבלתי דואר זבל מבלי שביקשו את הסכמתי. האם הדבר מהווה הפרה, ומה הסנקציה?משלוח דברי פרסומת ללא הסכמתו המפורשת ומראש של הנמען או לאחר משלוח הודעת סירוב, מהווה עבירה פלילית, ודינה קנס של עד 202,000 ₪ . בנוסף, הנמען רשאי להגיש תביעה לפיצוי ללא הוכחת נזק שלא יעלה על 1,000 ₪ על כל פרסומת שקיבל. כמו כן, אפשר להגיש תובענה ייצוגית נגד המפרסם אם מתקיימים התנאים להגשת תובענה ייצוגית.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.