היום שבו נראה סמארטפונים עם זכרון RAM בנפח חסר תקדים מתקרב במהירות - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

היום שבו נראה סמארטפונים עם זכרון RAM בנפח חסר תקדים מתקרב במהירות


yonatan.mendelson

Recommended Posts

ואוו... אימרה חסרת בסיס וללא הבנה ידידי, מהיכן המידע? מי מנסה לברוח מאיפה? תעשייה? כזכור לי בודדים כרטיסי המסך שעולים 700-1000 דולר שמחזיקים בזכרונות כאלו. אתה מבין לרגע שמדובר כאן על מכשירים סלולאריים וטאבלטים כן? יש דרישה להוזלה ולהורדת מחיר הרכיבים. בנוסף, כרגע, אין סיבה נראית לעין בשנים אלו לתת פתאום HBM עם 400 גי'גה בייט תעבורה (כאשר אנחנו מדברים על ~34 ג'יגה בייט תעבורה בזכורונת החדשים האלו, בחייך). מה תעשה עם זה? היום שנדרש לזה, יגיע כמובן אין ספק אבל מדובר על מספר שנים נוספות. יש עוד הרבה דברים כגון גודל הזכרונות, צריכת החשמל שלהם, חום וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים. קידמת הטכנולוגיה לא מיותרת לעולם. חייבים תמיד לרוץ קדימה כיוון שהצרכנים בסוף מרוויחים. אם היינו פועלים לפי ההנחיות של כל אלו שאמרו תמיד "זה מיותר" כמו ביל גייטס לדוגמא לפניי 30 שנים עם 64קילובייט נדיף... נחש לאן היינו מגיעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני אשתמש בגוגל למה קימיים כל הפורומים האלה אם לא בשביל שאלות? במקום להקדיש אנרגיה לתגובה המתחכמת שלך יכלת גם לעזור, אבל לא חדש שכואב לאנשים לעזור

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכולתי לעזור? אתה רציני או מה? לעזור לך במה? אני לא אגיש לך שום דבר בכפית. אתה צריך עזרה לכתוב GDDR VS LPDDR? או WHAT IS... ? אתה נכה או משהו כזה? אז בוא נראה, חזרת לכאן לכתוב תגובה, בזבזבת עוד 2 דקות, במקום להכנס לגוגל הא? לגבי הפורומים והשטות שרשמת, הייתי סוטר לך אבל אין לי אפשרות. הפורומים נועדו לקבל ידע ונסיון שלא ניתן למצוא ולהשיג אותו בגוגל, מה הכוונה? דברים שלא נמצאים בגוגל, מוצאים בפורום, קאפיש? זה ככה טיפ לחיים. עכשיו לך ותקדם את האנושות במקום לשבת כאן ולכתוב שטויות. תלמד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל אנשים כמוך המדינה קורסת, אולי תלך ותקדם משהו בחיים במקום להמשיך להתכתב ולהתכתב ולא לדעת לעשות שימוש בסיסי בגוגל? הא? חשבת על זה פעם? סטור לע צמך ותעשה לכולם טובה, תלמד להיות עצמאי. הלוואי וכל אחד בעולם היה עושה את מה שאני עושה למען המדינה, אבל קל לשפוט הא? בגלל זה כועסים על אפסים כמוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שקלתי אם בכלל שווה לענות לך, הטכנולוגיה לייצור בתצורה החדשה היא עדיין טרייה ולכן לא רואים אותה עדיין ברוב המכשירים. המחירים יורדים לאחר ייעול תהליכי ייצור וטכנולוגיה. אם אתה מסתכל על תפוקה לצריכה הם טובים בהרבה מהזכרונות הרגילים ואני בספק אם אתה מבין בכלל למה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם היית עושה המון למדינה שלמה אז לא היית מדבר איך שאתה מדבר, ואם כבר ונגיד אתה עושה המון למדינה שלמה אז תעשה בשבילי משהו קטן, עזוב אותי בשקט, חפרת. גם על השאלה הראשונה לא היית צריך לענות היא חס וחלילה לא הייתה מופנת אליך, אתה הכי טוב והכי חכם והכי יודע, יאללה שבת שלום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...