סיני יוקרתי: המכשירים הבינלאומיים של LeEco נמכרים במחירים מעולים - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיני יוקרתי: המכשירים הבינלאומיים של LeEco נמכרים במחירים מעולים


yonatan.mendelson

Recommended Posts

לLE PRO 3 אין חיבור 3.5 לאוזניות. DEAL BREAKER מבחינתי. מכשירים סינים לא קונים מאמזון! המחירים שם יקרים יותר ואתה משלם אוטומטית 35% מס. עדיף להזמין ישירות מסין וכך לחסוך את הרווח שאמזון לוקחת לעצמה ולא תמיד נעצר במכס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הזמנתי די והותר. קצת הבנת הנקרא לא תזיק. למי שעדיין מתקשה:

1. מזמינה בעצמה את המכשירים מסין ולוקחת רווח. אפשר למצוא את המכשיר הזה ישירות מסין במחיר זול יותר ממחיר הבסיס (לפני משלוח ומיסים) שבו מוכרת.

2. בנוסף לזה - גובה את המיסים אוטומטית (ומשלמת אותם למכס כמובן). כאשר אתה מזמין מכשיר בדואר מסין לפעמים תשלם מס ולפעמים לא, תלוי אם המכס עצר את החבילה או לא.

 

חסכון כפול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי את הX910 שלהם ... מפלצת גם בגודל , 6.3 אינצ' וגם בANTUTU יצא 143000. מסך מצויין , רמקול אחד תחתון (בינוני בעוצמה ואיכות) ,באוזניות יש HIFI מעולה, אחלה מצלמה של אפילו שזה חיישן ישן , 4GB ו 64GB ללא הרחבה. אאהה , יש שקע 3.5 :)))) אבל הכי מאכזב במכשיר , זה הOS הפח שלהם. פשוט זוועה. ברגע שיהיה אפשרות , למחוק ו לCM אותו ומהר!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הזמנתי את המכשיר ישירות מהיבואן לארצות הברית כולל משלוח ומיסים עולה 300$. הפלאפון הכי מוצלח שיש במחיר הזה. מה שהכי טוב זה המהירות והסוללה. חסרונות: אין שקע 3.5 אבל מי צריך שיש בלוטוס.? סוללה לא נשלפת. ואין אפשרות להרחבת . 64 GB לא כל כך גרוע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Ohad Ezra

רצוי לציין שמדובר במכשירים שהם מספר 1. מספר 1 בקריסות מע' ההפעלה. מספר 1 בתקלות חומרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...