פורסם 2016 בדצמבר 148 שנים שלום כולם קיבלתי לאחרונה מחשב נייד חדש, אבל ברגע שהוצאתי אותו מהקופסה נוכחתי לדעת שעל המסך יש כתם בהיר מוזר, ראו תמונה מצורפת (פינה ימנית עליונה) לפני שאני מתחיל להתעסק עם החלפות וכו' (המחשב מחו"ל. בלאגן.), אשמח אם למישהו יש רעיון מה זה או איך לסדר את זה. ניסיתי לחבר את המחשב למסך חיצוני- ה GPU בסדר גמור, לא מדובר בארטיפקט. כל עצה או רעיון יתקבלו בברכה. תודה.
פורסם 2016 בדצמבר 148 שנים קשה לראות בתמונה אבל נראה כמו כתם רטיבות או ציפוי מסך בעייתי תיצור איתם קשר מיידית כדי שלא יטענו שזה נזק שנעשה על ידך.
פורסם 2016 בדצמבר 148 שנים מחבר כבר יצרתי קשר, אין להם בעיה להחליף את כל המסך. אני פשוט מנסה להימנע מהמשלוח לארה"ב וחזרה לארץ (ואי אלו מיסים שיתווספו לכך אם יחליטו להחליף את כל המחשב....)
פורסם 2016 בדצמבר 148 שנים איזה דגם המחשב? אולי עדיף לך לבקש שישלחו לך את המסך ותחליף לבד. בלי קשר - איפה נעלמת לנו?
פורסם 2016 בדצמבר 148 שנים מחבר inspiron 13 7368 לא נמכר בארץ. דל מסרבים לעשות כל דבר שהוא לא "שלח לנו את המחשב לארה"ב ונטפל". אני חושב כרגע לנסות לפתוח טיפה את החלק הקדמי של המסך ולחמם בקטנה עם פן, אם זה נוזל זה אמור להתאדות. מה דעתך? ולאן נעלמתי? לימודים בעיקר, וגם קצת התעסקות בכמה תחומים טיפה שונים ממחשבים, מה שלא משאיר לי המון זמן לפורומים אני מתגעגע לתקופה שהייתי חסר חיים ):
פורסם 2016 בדצמבר 158 שנים ^^^ מסכים - לא הייתי מתעסק איתו יותר מדי - ממש אחריות גם אם זה משלוחה ובירוקרטיה.
פורסם 2016 בדצמבר 158 שנים מחבר זה לא רק ביורוקרטיה, זה הרבההה כסף על משלוחים, אולי מיסים, ומעל לכל- 3 שבועות פלוס שאין לי מחשב נייד שמריץ סולידוורקס, שזה אסון קטן. נראה לי שפשוט אנסה לסחוט מהם בכוח מסך להחלפה לבד במחיר של ויתור על שאר תקופת האחריות.
פורסם 2016 בדצמבר 158 שנים מחבר אני לא צריך את כל האסמבלי, רק פנל, הדיגיטייזר תקין לחלוטין. מה שגם נכון לעכשיו אני עדיין לט הולך לקנות- אלא "לסחוט" מדל דרך יעל תוכנה. אם חשבתי שהשירות של cpm לוקה בחסר בזמנו, וואו איזו הפתעה חיכתה לי שפניתי אליהם לראשונה...
פורסם 2016 בדצמבר 158 שנים מחבר אבל הקטע הוא שיש. אני יכול לקבל עבור המחשב שלי שירות בכל מדינה שבה יש נציגות של דל. לפני המעבר ליעל, בזמן שגם דל טיפלו אצל CPM, דגמים שלא נמכרים בארץ פשוט היו מחכים לחלפים מחו"ל. אצל יעל זה משום מה לא אפשרי. המחשב הקודם שלי (HP ENVY 4 שלא נמכר מעולם בארץ) הלך קאפוט בדיוק 3 ימים אחרי שהגיע לארץ בגלל קפיצת מתח, הלוח טוגן וגם ספק הכוח הלך. יצרתי קשר עם HP שדאגו לשלוח את החלפים ל CPM ואחרי 8 ימים בדיוק חזר אלי מחשב מתפקד. דל התחילו לפני שנתיים פרוצדורה מוזרה- יש אחריות בינלאומית, אבל אם אתה רוצה לממש אותה, צריך להיכנס לאתר שלהם ולמלא טופס העברת אחריות. לוקח בן שבוע ל 10 ימים כדי לקבל את האישור, שתלוי מהגורם המטפל באותה מדינה אם אין נציגות רשמית של דל. אז חלק פשוט בוחרים לשטוף את הידיים שלהם מהעניין.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.