עבור לתוכן

עמילות מכס בדואר ישראל?

Featured Replies

פורסם

^^^

35.1 זה מחיר קבוע של EMS לחבילות מתחת ל 75$, כמובן שהם היחידים שיש להם עמלות של מוצרים שאפילו לא עוברים במכס. גם אני היום שילמתי את החרא הזה.

פורסם

זו באמת מכה העמלות הלא הגיוניות הללו.

 

דמי הקצאת אשראי 20 ש"ח?

מישהו מוכן להסביר לי את ההגיון בזה?

 

60 ש"ח על שיחרור מהמכס?

משכורת של שעתיים בשביל סריקה של חבילה שממילה נסרקת על ידם?

אולי גם תרצו עמלת דלק 50 ש"ח? הרי רכב המשלוחים צורך דלק.

 

30 ש"ח חיוב בגין השתתפות באגרת רשומון?

מה זה הרשומון הזה? למה הוא עולה מיליונים? ולמה שאני אשתתף בתשלום עליו ללא הסכמתי?

 

מישהו יודע מה המצב במדינות אחרות?

גם שם גונבים או רק כאן?

האם יש מקומות בהם תבעו אותם וגרמו להם להפסיק לגבות עמלות שלא הוצהרו מראש?

איך זה חוקי בכלל?

 

פורסם

מצאתי כתבה מ2009 בה בג"ץ דחה עתירה של איגוד לשכות המסחר נגד עמלות עמילות מכס בטענה שהעמלות טובות לתחרות.

כי אם כולם יגבו עמלות אז כולם יוכלו להתחרות מי דופק יותר לקוחות.

 

איפה תהיה תחרות בדיוק?

כל הדואר בעולם מגיע לישראל בכל דרך אפשרית.

חלקו ביעילות מדהימה שאין שני לה.

הסינים שולחים לכל העולם ולא גובים אפילו אגורה אחת על המשלוח.

עד כדי כך הם יעילים, עד כדי כך זה זול.

 

אבל בסוף זה צריך להגיע למישהו כאן בארץ לפני שמוסרים לך את זה.

וזה לא שיש הרבה ברירה.

 

חברות המשלוחי EXPRESS גובות סכומים גבוהים.

עושות חלק גדול מרווחיהן מחברות ועסקים שעובדות מולן קבוע ומסוגלות לשפר תנאים במשא ומתן.

והציבור הכללי, האדם הפרטי, חסר כוח להתמודד איתם, ולכן הם מרגישות נוח לעקוץ אותו בסכומים גבוהים.

 

ומה נשאר אם לא הם?

דואר ישראל שבעבר היה גוף ציבורי, והופרט לטובת החברים הטייקונים של ביבי.

אם זה לא מונופול אז מה כן?

איך גביית עמלות ללא פיקוח מובילות לתחרות?

 

דווקא במדינת ישראל, בה המחירים כל כך גבוהים בעקבות מחירי נדל"ן מאמירים, מיסים גבוהים, ועוד...

הדבר היחידי שמאפשר לאדם הפרטי לעקוף את התיווך הנצלני זה יבוא מוצרים מחו"ל במשלוחי דואר.

אסור לתת למושחתים והגנבים לחסום את המפלט האחרון של הצרכן בישראל מול המחירים המאמירים.

פורסם

האם המוצר במקרה שוקל מעל ל 2 ק"ג?

אם כן - שתדע שבאופן אוטומטי משלוחים במשקל של מעל ל 2 קילו, גם אם הוזמנו בדואר רגיל והשולח שלח את זה בצורת המשלוח הכי "פשוטה" שיש,  עוברים אוטומטית ל EMS.  

פורסם
ציטוט של Studio54

האם המוצר במקרה שוקל מעל ל 2 ק"ג?

אם כן - שתדע שבאופן אוטומטי משלוחים במשקל של מעל ל 2 קילו, גם אם הוזמנו בדואר רגיל והשולח שלח את זה בצורת המשלוח הכי "פשוטה" שיש,  עוברים אוטומטית ל EMS.  

איפה הם עוברים?

מי מעביר אותם?

הדואר הסיני? ודאי שלא.

 

פורסם
  • מחבר
ציטוט של Studio54

האם המוצר במקרה שוקל מעל ל 2 ק"ג?

אם כן - שתדע שבאופן אוטומטי משלוחים במשקל של מעל ל 2 קילו, גם אם הוזמנו בדואר רגיל והשולח שלח את זה בצורת המשלוח הכי "פשוטה" שיש,  עוברים אוטומטית ל EMS.  

לא.

פורסם

הסינים לא גובים כסף לא בגלל יעילות אלה בגלל סבסוד ממשלתי כדי לעודד יצור.

פורסם
  • מחבר
ציטוט של none77

הסינים לא גובים כסף לא בגלל יעילות אלה בגלל סבסוד ממשלתי כדי לעודד יצור. יצוא.

 

פורסם

אם לא מייצרים אין מה לייצא.

פורסם
  • מחבר

אפשר לייצר לצריכה עצמית.

פורסם

ויכוח די דבילי.

בכל מקרה יש פה מצב של גם, כי בתאוריה אפשר גם ליצא בלי לייצר, לכן זה עידוד יצור עבור יצוא.

יכול להיות שהם גם רוצים לעודד יצוא בלי יצור ואז ההגדרה של יצוא בלבד תופסת, פחות סביר.

פורסם

אין הגיון בסכומים האלו.

המחירים שגובים על הטיפול במשלוח מהרגע שהוא מגיע לארץ צריכים לשקף מערכת יעילה עם עלויות מינימליות פר חבילה.

במקום זה הם עוברים למודל ששם את כל ההוצאות על הלקוח היחיד כאילו הזמינו כוח אדם רק בשביל החבילה שלו.

 

אם היו גובים על המסטיק העגול שעולה לכם שקל, 20 שקל דמי טיפול בדרך, היה בזה בדיוק את אותו חוסר ההגיון.

 

 

 

 

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים