פער המחיר באיביי ביחס לחנות המותג בארה"ב - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פער המחיר באיביי ביחס לחנות המותג בארה"ב


DocHemulin

Recommended Posts

שלום לכולם, 

אני שוקל להזמין xps 15  2016 לחבר בארה"ב . בחנות של המפרט הזול ביותר הוא הוא 999$  ,באמאזון מה שקיים יקר יותר(אין את המפרט הזול ביותר). 

לעומת זאת באיביי אני רואה הצעות זולות יותר- אתמול הייתה הצעה ב750$ (שמאז נעלמה) והיום אני רואה הצעה ב850$ עבור הדגם שעולה 1249$.  חשוב לציין כי ב2 המקרים כתוב במפורש

שהמוצר חדש (באריזה המקורית, לא פגום וכו'). רציתי להבין מה ההסבר לפער? איפה ה"מילכוד"? מדובר במוכר עם דירוג מושלם אבל משום מה אני עדיין מהסס כי לא ברור לי כאמור

למה זה כל כך טוב... 

לדוג':

http://www.ebay.com/itm/Dell-XPS-15-9550-15-6in-1-056TB-Intel-Core-i5-6th-Gen-3-2GHz-8MB-/112233211154?hash=item1a219ee512:g:ZXsAAOSwojRYTKz6

תודה לעוזרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המכירה שבלינק ששלחת היא מכירה פומבית, כלומר המחיר יכול עוד לעלות. ודבר שני, שים לב שאתה צריך לשלם גם עוד 202 דולר מיסי ייבוא. (כתוב למטה ב import charges)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שמתי לב שזה בידינג, תודה. יחד עם זאת זה עדיין לא ברור לי , הרי אף אחד לא ישלם דולר אחד יותר מהמחיר באתר של ולמה שהמוכר יפסיד את המכנסיים? האם ברגע שמתחילים מכירה פומבית באיביי חייבים למכור או שהמוכר יכול להתחרט וכל פעם לנסות את מזלו מחדש?

הכוונה שלי לשלוח לארה"ב לחבר כאמור-מיסי יבוא לא רלוונטים. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיקרון המוכר באיביי חייב למכור למציע הגבוה ביותר, אם הוא היה רוצה הוא יכל להגדיר reserve price שאם לא עוברים אותו הוא לא מחוייב למכור אבל אז זה יופיע בדף המכירה ש-reserve not met, זה לא מופיע בקישור ששמת. אני מנחש שמדובר באיזה סוכן שעסקים קונים ממנו ולפעמים מבטלים לו מכירה אז הוא נתקע עם סחורה ביד או משהו בסגנון הזה, הוא בטח לא קנה את זה מדל במחיר צרכן מלא.

 

שווה לך גם לשים עין על ה- outlet, הרוב שם refurbished אבל יש שם גם מחשבים חדשים במחירים יותר טובים מהאתר הראשי והסחורה שם מתחלפת מדי שבוע (ביום שלישי או רביעי נדמה לי) אז צריך לעקוב. בנוסף יש באתר של אזור של קופונים שגם הם מתחלפים כל שבוע ועם קצת מזל תוכל לקבל הנחה נוספת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי.

לא הכרתי את הoutlet תודה. מה המשמעות בתכלס של הrefurbished כי אני רואה שאפשר להשיג שם בהנחה של 10% בקלות..דל תיקנו מחשב שהיה פגום ומוכרים אותו מחדש כמו חדש לכל דבר? (כולל החלפת חלפים?)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תכלס refurbished שהגיע ישירות מהאתר של יהיה כמו מחשב חדש, אלו שיש להם איזה פגם אפילו הכי קטן יהיו מוגדרים כ-dent and scratch ויהיה כתוב מה הבעיה בהם. חלק זה מכשירים שהיה פגומים והם החליפו חלקים ותיקנו אותם אבל אני חושב שהרוב זה מכשירים שאנשים השתמשו בהם כמה ימים והחזירו במסגרת ה-30 יום תקופת נסיון שיש שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...