פורסם 2016 בנובמבר 259 שנים היי, אני כבר שבוע שני ברשת הוט (רק תשתית) והיו לי נפילות ובערב האינטרנט כלכך איטי ולא יציב בכלל, לאחר שהתלוננתי הגיע המתקין שוב ושים לי משהו שמחליש את העוצמה אבל זה לא פתר את העניין. לפני הנמחת עוצמה, שעה 19:00 אחרי הנמחת עוצמה, שעה 19:00 לפני הנמחת עוצמה, שעה 09:00 אחרי הנמחת עוצמה, שעה 09:00 גם בעייה נוספת שבאתר SpeedTest.net אני לא יכול לבצע את הבדיקה הוא כל הזמן נכשל ב ping, בלי שום קשר שמתי לב לאחר המעבר להוט, אצל הספק בזק בנלאומי אני "יוצא" דרך צפת, האייפי החיצוני שלי מזוהה כצפת וכשאר הייתי בתשתית של בזק זה לא היה ככה.... אני חושב שאולי יש עומס על הקו של הבניין או משהו בשעות האלו אני כבר לא יודע
פורסם 2016 בנובמבר 279 שנים ציטוט של kobi_shalom היי, אני כבר שבוע שני ברשת הוט (רק תשתית) והיו לי נפילות ובערב האינטרנט כלכך איטי ולא יציב בכלל, לאחר שהתלוננתי הגיע המתקין שוב ושים לי משהו שמחליש את העוצמה אבל זה לא פתר את העניין. לפני הנמחת עוצמה, שעה 19:00 אחרי הנמחת עוצמה, שעה 19:00 לפני הנמחת עוצמה, שעה 09:00 אחרי הנמחת עוצמה, שעה 09:00 גם בעייה נוספת שבאתר SpeedTest.net אני לא יכול לבצע את הבדיקה הוא כל הזמן נכשל ב ping, בלי שום קשר שמתי לב לאחר המעבר להוט, אצל הספק בזק בנלאומי אני "יוצא" דרך צפת, האייפי החיצוני שלי מזוהה כצפת וכשאר הייתי בתשתית של בזק זה לא היה ככה.... אני חושב שאולי יש עומס על הקו של הבניין או משהו בשעות האלו אני כבר לא יודע היי, התנתקויות וחוסר יציבות מהסוג שאתה מתאר בד"כ קשורות לתשתית ולכן אכן מומלץ לפנות להוט. בכל מקרה, אם מעוניין, נשמח לסייע בבדיקת הנושא. לשם כך, מוזמן לשלוח פרטי התקשרות במייל ל: online@bezeqint.net ואדאג שנציג טכני יחזור אליך. בברכה, מתן, בזק בינלאומי
פורסם 2016 בנובמבר 289 שנים מחבר לאחר הגעה של טכנאי, הוא טוען שיש בעייה של עומסים ככה גם אני חושב אבל הוא העביר את זה למחלקת "עומסים" ניראה לי חרטה אני אתן לזה שבוע מקסימום אני ארד ל100 ואבדוק :\
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.