עבור לתוכן

בעיה לאחר הצטרפות לרשת הוט

Featured Replies

פורסם

היי, אני כבר שבוע שני ברשת הוט (רק תשתית) והיו לי נפילות ובערב האינטרנט כלכך איטי ולא יציב בכלל, לאחר שהתלוננתי הגיע המתקין שוב ושים לי משהו שמחליש את העוצמה אבל זה לא פתר את העניין.

                  לפני הנמחת עוצמה, שעה 19:00                                                                      אחרי הנמחת עוצמה, שעה 19:00

Capture.JPG       after update 1900.JPG

 

 

                               לפני הנמחת עוצמה, שעה 09:00                                                                        אחרי הנמחת עוצמה, שעה 09:00               

Capture2.JPG              after update 0900.JPG

 

 

גם בעייה נוספת שבאתר SpeedTest.net אני לא יכול לבצע את הבדיקה הוא כל הזמן נכשל ב ping,

בלי שום קשר שמתי לב לאחר המעבר להוט, אצל הספק בזק בנלאומי אני "יוצא" דרך צפת, האייפי החיצוני שלי מזוהה כצפת וכשאר הייתי בתשתית של בזק זה לא היה ככה....

אני חושב שאולי יש עומס על הקו של הבניין או משהו בשעות האלו אני כבר לא יודע

 

פורסם
ציטוט של kobi_shalom

היי, אני כבר שבוע שני ברשת הוט (רק תשתית) והיו לי נפילות ובערב האינטרנט כלכך איטי ולא יציב בכלל, לאחר שהתלוננתי הגיע המתקין שוב ושים לי משהו שמחליש את העוצמה אבל זה לא פתר את העניין.

                  לפני הנמחת עוצמה, שעה 19:00                                                                      אחרי הנמחת עוצמה, שעה 19:00

Capture.JPG       after update 1900.JPG

 

 

                               לפני הנמחת עוצמה, שעה 09:00                                                                        אחרי הנמחת עוצמה, שעה 09:00               

Capture2.JPG              after update 0900.JPG

 

 

גם בעייה נוספת שבאתר SpeedTest.net אני לא יכול לבצע את הבדיקה הוא כל הזמן נכשל ב ping,

בלי שום קשר שמתי לב לאחר המעבר להוט, אצל הספק בזק בנלאומי אני "יוצא" דרך צפת, האייפי החיצוני שלי מזוהה כצפת וכשאר הייתי בתשתית של בזק זה לא היה ככה....

אני חושב שאולי יש עומס על הקו של הבניין או משהו בשעות האלו אני כבר לא יודע

 

 

היי,

 

התנתקויות וחוסר יציבות מהסוג שאתה מתאר בד"כ קשורות לתשתית ולכן אכן מומלץ לפנות להוט.

 

בכל מקרה, אם מעוניין, נשמח לסייע בבדיקת הנושא.

לשם כך, מוזמן לשלוח פרטי התקשרות במייל ל: online@bezeqint.net ואדאג שנציג טכני יחזור אליך.

 

בברכה,

מתן, בזק בינלאומי

פורסם
  • מחבר

לאחר הגעה של טכנאי, הוא טוען שיש בעייה של עומסים ככה גם אני חושב אבל הוא העביר את זה למחלקת "עומסים" ניראה לי חרטה אני אתן לזה שבוע מקסימום אני ארד ל100 ואבדוק :\

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים