הטרנד החם של עולם הוידאו נוחת גם ב-YouTube - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הטרנד החם של עולם הוידאו נוחת גם ב-YouTube


yonatan.mendelson

Recommended Posts

היא יכולה בקלות מעל 30 וגם 60, מעל זה לא היה לי מסך כזה.

במשחקי fps שבהם שיחקתי ברגע שהfps ירד מ60 ישר הרגשתי, כשהתקרב לכיוון ה30, היתה לי ממש הרגשה לא נוחה כאילו המשחק תקוע, לפעמים אפילו כאבי ראש.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשים שואלים את זה כל הזמן, וזה נכון אולי שהעין לא יכולה לקלוט יותר מ-30 פריימים, אבל 60 ומעלה נותנים לך הבדל משמעותי בכל וידאו/משחק שתראה. נסה לשחק לדוגמה משחק להרבה זמן ב-30 פריימים ומטה, ואז נסה לשפר את האיכות ל-60+ - אתה תוכל בקלות לשים לב להבדל ממש משמעותי בזמן התגובה של המסך ובאיכות התמונה והפרטים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדוגמא שהביאו מגוכחת, הרי המסך בו רובנו צופים הוא ללא , אז איך נוכל לראות את השינוי? בדוגמא פשוט הרסו עוד יותר את הטווח הדינמי של התמונה "ללא HDR" כך שגם על מסך רגיל היא תראה חיוורת. זה כמו שהיו משדרים לפני 50 שנה כתבה בחדשות בטלוויזיה על חדשה - שידור בצבע, ואז ינסו להראות אותה לצופים בבית על גבי טלוויזיות השחור/לבן הישנות שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שרגיש ומאומן יכול להבחין גם עד 90. העין מסוגלת יותר ממה שאתה חושב. אף מחקר לא הוכיח שהעין לא יכולה לקלוט יותר מ30. זו סתם יציאה עתיקה של אנשים מפגרים(מותר עדיין לומר מפגרים?) שחיפשו תירוצים איך ואיפה אפשר לחסוך והסברים למה זה טוב והגיוני. העין יכולה להבחין שחסר פריים בדיוק כמו שהיא יכולה להבחין בפלאש מסתתר לרגע כל 100 פריימים בשניה. אומנם זה לא יהיה בולט באותה המידה, אבל משהו לא יהיה לגמרי בסדר שם. בשורה התחתונה ההגבלה של תכני ל24/30 FPS היא עוול לעיניים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מניח שהHDR תלוי מאוד באיכות של המסך... או שהמסכים הגיעו לאיכות כזו שכבר מצדיקה 10 ביט לכל ערוץ?

או שפשוט יש יותר גוונים בצבעים בהירים מאשר כהים וזה לא לינארי?

האמת פעם ראשונה שאני שומע על מסך , כי חשבתי שה 2^24 צבעים זה מספיק כבר לכל מה שהעיין האנושית מסוגלת להבחין בטווח הבטיחותי. כי הריי חשבתי שאם יהיו יותר צבעים זה פשוט אומר שהטווח של העוצמה של התאורה יהיה יותר גבוהה...

מעניין... אוליי זה באמת נראה הרבה יותר טוב ואני פשוט רגיל למסך רגיל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...