פורסם 2016 באוקטובר 159 שנים התקשרתי לתמיכה בשביל שיכבו לי את האופציה של ה וקטורינג ציינתי שאני מתקשר בערך כל כמה ימים וזה מופיע אצלהם ברשומות כי עובדי תמיכה אחרים כבר אמרו לי שהם רואים שהתקשרתי הרבה באותו עניין המוקדנית הפעם החליטה לעשות לי בעיות אמרה שהיא לא יודעת מה זה וקטורינג וכמובן שאלה בידיעה מראש שיש לי ציוד נתב צד שלישי ואמרה שהיא לא מספקת תמיכה בציוד לא של בזק כאילו שיש הגיון בכלל במה שהיא אומרת אני לא ביקשתי שתעזור לי בהגדרות הפנימיות של הנתב שלי אלא רק ביקשתי שתעשה את השינוי הנדרש שאני יהיה יכול לגלוש דרך החברה שאני משלם לה בשביל לגלוש ככה שהטיעון הזה של לא מספקים תמיכה הוא חסר משמעות ועוד שורה בתסריט שהם קוראים שם ברגע שהיא אמרה לי שהיא לא יודעת מה זה וקטורינג ושהם לא מספקים תמיכה לציוד צד שלישי אמרתי לה שתעביר אותי למישהו אחר והיא סירבה להעביר אותי היא אמרה שאני מוזמן לנתק את הטלפון ולהתקשר שוב ולהמתין עוד 40 דקות אני מאוד מצטער שלא הקלטתי את השיחה אני ברגע זה מחזיר את האפליקציה שאוטומטית מקליטה את כל השיחות בנייד אני רוצה להתנתק מבזק האמת אבל פוחד שהוט יותר גרועים ממש השפלה מה שעברתי שם סירבה להעביר אותי למישהו אחר שיודע מה זה וקטורינג ויוכל לעזור לי ואמרה שאני מוזמן לנתק ולהתקשר שוב והיא אמרה את זה מספר פעמים לא האמנתי בסוף היא ביטלה לי את הוקטורינג והסתנכרנן לי האינטרנט אני רוצה לציין עובדה מעניינת אני כבר התקשרתי אלייהם בדיוק על מנת לבטל וקטורניג אולי 10-15 פעמים בחודשים האחרונים ומתוך כל הפעמים האלו התמיכה שהם במקרה גם נשים תמיד 100% מהמקרים עושות בעיות כמעט כל הפעמים המוקדים הגברים ישר מבטלים לי וקטורניג ואפילו מסבירים לי למה זה קורה כל פעם ועוד דברים ולפעמים זה לוקח רק 10 שניות של שיחה רק פעם אחת הפעם הראשונה שהתקשרתי בעניין ענה זכר שעשה לי את התסריט השלם שהוא לא יודע מה זה וקטורניג והוא לא יכול לבטל בכלל כי זה שייך לארון תקשורת ברחוב מאז והלאה הגברים היו בסדר ו בערך שלושה נשים כולן עשו בעיות קשות מכן והלאה כל פעם שעונה לי מוקדנית אני עונה "מחילה אני לא מדבר עם נשים אם אפשר להעביר אותי לגבר תודה" נערך 2016 באוקטובר 159 שנים על-ידי oxn35131
פורסם 2016 באוקטובר 169 שנים מחבר לאורך שנים יש לי בעיות עם הנתב של בזק 6740U הוא מתנתק לי במשחקי אוןליין ומעיף אותי מהמשחק כמה פעמים ביום לקח לי שנים בכלל להבין שזה בעיה בנתב פשוט חייתי עם זה המון זמן בסוף לא הייתה לי ברירה וקניתי נתב אחר TP LINK W9980 זה הייתה טעות עוד יותר גדולה ואני חושב שזה בכלל עבודה בעיניים שמוכרים אותו בחנויות תחת הכיתוב עובד עם תשתית בזק כי הוא לא עובד איתה כי הוא לא תומך בוקטורינג ואתה צריך כל הזמן לצלצל לתמיכה שיבטלו בצד שלהם את זה וזה אוטומטית חוזר כל כמה זמן ככה המערכת שלהם בנויה בצד שלהם ויש לי עוד יותר הרבה ניתוקים מאשר היה לי עם הנתב של בזק אבל ניתוקים בצורה שונה ניתוקים שכל פעם אני צריך להכנס להגדרות של הנתב ולשנות עם כמה הגדרות על המודולציה של הקו מ A ל B ואז זה מסתנכרן שוב בדרך כלל אבל יש לי פחות ניתוקים באמצע משחקים ככה שאני מעדיף את האופציה הזאת מאשר את מה שהיה לי עם הנתב של בזק שהוא תמיד עבד אבל הניתוקים היו של מיקרו שניה לא מורגש בגלישה רגילה אבל במשחקים זה מעיף אותך החוצה וזה קורה פעם בשעה או חצי שעה למשך כל היום ככה שאי אפשר לשחק שום דבר אז עם ה 9980 זה יכול אפילו להחזיק יומיים בלי ניתוק שאני צריך לתקן אז זה עדיף לי לפחות אין ניתוקים באמצע משחקים
פורסם 2016 באוקטובר 169 שנים ובמקום למכור/לזרוק את הנתב הזה ולקנות אחד שכן תומך בווקטורינג אתה מעדיף לבזבז את הזמן שלך ושל התומכים ולהציק להם כל יומיים? אל תאשים את התומכים כשהציוד שלך לא תומך, הם עושים מה שאפשר לעזור לך (עובדה שהם מבטלים וקטורינג, גם אם זה זמני)
פורסם 2016 באוקטובר 169 שנים לא ולא ! בזק שינו את נתוני הקו ועליהם לדאוג שהשינוי לא פוגע בלקוחות קיימים ומחובתם לבטל וקטורינג למי שמבקש. כמעט כל הלקוחות שלהם קיבלו מהם או קנו נתבים שלא תומכים בוקטורינג. לא שמעתי על בעיה בביטול ולא שמעתי שהביטול מתבטל מעצמו. כנראה מקרה נדיר ודי מבודד אצל השואל.
פורסם 2016 באוקטובר 169 שנים מחבר ציטוט של IlanF ובמקום למכור/לזרוק את הנתב הזה ולקנות אחד שכן תומך בווקטורינג אתה מעדיף לבזבז את הזמן שלך ושל התומכים ולהציק להם כל יומיים? אל תאשים את התומכים כשהציוד שלך לא תומך, הם עושים מה שאפשר לעזור לך (עובדה שהם מבטלים וקטורינג, גם אם זה זמני) יש לך תואר מומחה זה תואר מומחה בלשים לי מילים בפה? או תואר מומחה בלא להבין מה כתוב? אני אמרתי שאני מאשים את בזק בזה שהנתב שלי לא תומך בוקטורינג? אני אמרתי דבר אחד שההתנהגות של התמיכה שהיא מסרבת להעביר אותי לנציג אחר ואומרת לי שאני מוזמן לנתק ולהתקשר מחדש היא מסריחה ציינתי שברוב המקרים הם מבטלים לי וקטורניג בלי יותר מידי מאמץ וציינתי שחנויות שמוכרות את הנתב הזה תחת הכיתוב תומך בתשתית בזק זה SCAM וגם ציינתי שאמירה מצד תמיכה בסגנון "אנחנו לא תומכים בך ברגע שיש לך נתב לא שלנו" היא דבר פסול כי אני בכלל לא ביקשתי תמיכה לנתב שלי לא שאלתי אותו איך נכנסים להגדרות ומה לשים שם בשביל זה אני יכול להתקשר ל"בנדא" תמיכה אל TP LINK אבל בסך הכל מתקשר לתמיכה של בזק בשביל שיעשו מה שאפשר שאני יהיה מסוגל לגלוש וכמובן שזה רק לחיצת כפתור אצלהם אז הגישה שלהם שדבר ראשון אומרים באה איזה מישהי וישר מגששת וחותרת לכיוון של " אה הא !!! ציוד צד שלישי לך תזדיין ועדיף לך לנתק את הטלפון בכלל עכשיו" זה דבר מסריח זה לא קשור שיש לי נתב לא שלהם לזה שאני מבקש עזרה שיהיה אפשר לגלוש בגלל הגדרות בצד שלהם לא הגדרות בנתב שלי!!! נערך 2016 באוקטובר 169 שנים על-ידי oxn35131
פורסם 2016 באוקטובר 169 שנים להבנתי חוסר תמיכה ב Vectoring לא אמור לגרום לניתוקים. הרואטר שלך נמצא ברשימת הממולצים של netcheif ותאמין לי שהוא יודע על מה מדבר. http://www.netcheif.com/Articles/VDSL_Router/VDSL_Router.htm הוא מסתובב פה בפורום ואני מציע שתשלח לו הודעה שיגיד לך מה הוא חושב על הבעיה שלך.
פורסם 2016 באוקטובר 169 שנים אי תמיכה בוקטורינג מקשה על החיבור, מתנתקת תכופת וגם כאשר הצליחה להתחבר המהירות תהיה נמוכה באזור ה 10 עד 15. נערך 2016 באוקטובר 169 שנים על-ידי Ivan
פורסם 2016 באוקטובר 169 שנים מחבר לגבי המהירות לא שמתי לב לשום שינוי כלשהו עדיין מקבל מקסימום בבדיקות מהירות אבל אני רק בחבילה של 40 מגה גם תמיכה בבזק (שהיו אנשים בני אדם) וגם אנשים בבנדא אמרו שאין שינוי במהירות שהוקטורינג כבוי
פורסם 2016 באוקטובר 169 שנים מחבר טוב במצב כזה אצלי פשוט לא מסתנכרן בכלל הראוטר ואין אינטרנט ברגע שהווקטורינג פועל אצלהם
פורסם 2016 באוקטובר 169 שנים חבל על הכאב ראש , תעבור להוט . על פי רוב הוט נותנת את מקסימום המהירות לעומת בזק שבחבילות גבוהות מתקשה .
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.