עבור לתוכן

הגשת תלונה על נציג 109 של קריית אתא שהתנער מאחריות בעת הגשת תלונה על שילוט סולארי בתחנת אוטובוס שמזייף

Featured Replies

פורסם

היום, בערך בסביבות השעה 15:00, חיכיתי בתחנת האוטובוס זבולון/קריית פרוסטיג בקריית אתא, לקו 23. במהלך ההמתנה נוכחתי לשים לב לכך כי השילוט הסולארי של התחנה מטעה בהקשר לזמני הגעת קווי האוטובוסים. מבין הליקויים שאני ראיתי: קו 25 שעבר בתחנה, לא הופיע בשילוט, ובכללי השילוט הציג תכופות קווים שאמורים להגיע בעוד כמה דקות ככאלו שברגע זה אמורים להגיע.

התקשרתי למוקד 109 של קריית אתא, ענה לי בחור בשם איציק. אמרתי לו את התלונה שלי, והוא החל להרים עלי את הטונים ולהתחצף כלפי שהם לא אחראים על השילוט הסולארי אלא שאגד אחראים עליו, כאשר ידוע לי במפורש שהשילוט, אשר הותקן גם בתחנות האוטובוס בחיפה, הותקן ע"י חברת יפה נוף, ושהרשויות אחראיות לטפל בבעיות איתם, מהניסיון שלי עם המוקד העירוני של חיפה. כל זאת בנוסף לעובדה שהשילוט מציג גם קווים בינעירוניים של נתיב אקספרס, שאינם עוצרים בתחנה.

אמרתי לו שמה שהוא אומר איננו נכון, ושהשילוט לא שייך לאגד, וזה אחריותם לטפל בתקלות בו, וזה לא שיכנע אותו, הוא המשיך להגיד בטון גבוה מאוד את שלו, שהשילוט הוא של אגד, ושהם לא מתעסקים איתו, ולבסוף ביקשתי שיעביר אותי לנציג אחר, והוא אמר שאין נציגים חוץ ממנו, ואז התייאשתי ממנו וטרקתי את הסלולארי שלי בפרצוף שלו.

זאת לא פעם ראשונה שהנציג הזה מתחצף כלפי ומתנער מכל אחריות, כאשר אני מגיש תלונה למוקד 109 של קריית אתא.

על כן, ברצוני לברר איך אפשר להגיש כנגדו תלונה על תרבות הדיבור והשירות שלו, על מנת שישעו אותו מהמוקד.

נערך על-ידי dor123

פורסם

הרגת אותי מצחוק עם הפוסט הזה אז הייתי חייב למצוא לך את זה , אני מת לדעת כמה רחוק אתה מתכוון ללכת עם זה
 

בכל מקרה חיפוש פשוט של המילה "תלונות" באתר שלהם היה מביא לך את משרד המבקר/תלונות הציבור

 

שעות קבלה יום ב': 08:00-12:00
יום ד': 08:00-12:30

מענה טלפוני ינתן במועדים הבאים:
ימים א',ב',ג',ד': 08:00-14:00
טלפון 04-8478437
פקס 04-8478960
דואר אלקטרוני mevaker@kiryat-ata.muni.il

 

מבקר העירייה, עו"ד אלישע שלם, מונה כממונה על תלונות הציבור בעיריית קרית אתא.
כל אדם רשאי להגיש תלונה לממונה על תלונות הציבור, על העירייה ומוסדותיה, עובד או נושא משרה או ממלא תפקיד בעירייה, או אגף עירוני ונושא משרה בו.

התלונה תוגש בכתב או תירשם מפי המתלונן ותיחתם על-ידו ויצויינו בה שם המתלונן, מענו ותיאור מפורט של המעשה עליו מתלוננים.

את התלונה יש לשלוח לממונה על תלונות הציבור, עיריית קרית אתא, ת.ד. 1, קרית אתא 28100 או באמצעות הדואר האלקטרוני, לכתובת:

mevaker@kiryat-ata.muni.il

 

הייתי מביא לך לינק אבל האתר שלהם דפוק אז זה לא עובד. גם קשה לי להגיד כמה האתר הזה באמת עדכני. אתה יכול לנסות לפנות גם בפיסבוק.

פורסם
  • מחבר

תודה רבה.

בכל אופן, התקשרתי עכשיו למספר הטלפון שנתנת ואין מענה, וכמובן שאין לי פקס או פייסבוק. האם יש אפשרות להתלונן באתר שלהם כשם שאפשר להתלונן באתר של אגד למשל? זה הרבה יותר נוח מאשר ישירות בדוא"ל ובמיוחד בדואר רגיל.

עדכון: שלחתי תלונה לכתובת דוא"ל שנתת. מקווה שהם יחזרו אליי.

נערך על-ידי dor123

פורסם

רצוי שתקליט את הבן אדם אחרת זה כאילו לא קרה כלום ואין לך איך להוכיח.

 

פורסם

אתה יכול לפנות לתקשורת.

יש כל מיני פינות קטנות בערב שמחפשים בדיוק דברים כאלו.

היא/הוא כבר יגידו לך איך לפעול כדי להביא לפתרון(ועל הדרך לסבך את מי שיעשה בעיות).

פורסם
  • מחבר

אין ביכולתי להקליט את הנציג, כיוון שאין לי סמארטפון, אלא טלפון סלולארי רגיל.

אני לא מעוניין לחשוף את עצמי לציבור.

פורסם

אז נראה לי עדיף שתוותר...

עריכה: אוליי יש אפליקציה שאתה יכול להתקשר מהמחשב ולהקליט... אנא ערף.

נערך על-ידי Sargon

פורסם
ציטוט של dor123

אין ביכולתי להקליט את הנציג, כיוון שאין לי סמארטפון, אלא טלפון סלולארי רגיל.

אני לא מעוניין לחשוף את עצמי לציבור.

אתה לא צריך לחשוף את עצמך לציבור.

רק תיגש לאחד/אחת מאלו עם פינות צרכנות בערוצי החדשות/אקטואליה והם כבר יעשו הכל.

בלי לחשוף את השם או הקול שלך.

תן להם לעזור לך לעזור לעצמך לעזור לציבור.

נערך על-ידי Art Tatum

פורסם

דרך אגב בדיוק נזכרתי שלפני כמה ימים פגשתי מישהי איתה דיברתי על האפליקציה MOOVIT.

היא סיפרה לי שבצפון יש חברה מסויימת או משהו, שלא מעדכנת כמו שצריך את זמני הנסיעות, ולכן בצפון הארץ האפליקציה שואבת ומציגה לא מעט נתונים חסרים/מטעים.

 

כך שמדובר אפילו בחלק מסיפור גדול יותר שנוגע למידע על תחבורה ציבורית בצפון הארץ שאמור להיות נגיש לציבור, ובמקומו הם מקבלים זין.

 

זה יהיה שירות גדול לציבור אם תיקח את המקרה לתקשורת ותעודד שינוי.

נערך על-ידי Art Tatum

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

עדכון: רק עכשיו ברגע זה, חזרו אליי מתלונות הציבור של קריית אתא בנושא. תוכן המייל הוא (ללא השורה הראשונה שכוללת את השם הפרטי שלי ואת שמו של ממונה תלונות הציבור):

 

"מבירור שערכתי במוקד העירוני עולה כי

1.הנושא המדובר [שילוט סולארי של תחנת אוטובוס] אינו באחריות העירייה.

2.לגבי הטענה שהמוקדן צעק נמסר לי מהמנהל כי בהקלטה נשמע שהוא מנסה להסביר לך שהנושא אינו באחריות העירייה

3.יתכן שהייתה אי הבנה

4.בנסיבות אלו לא מצאתי עילה להמשך הבירור והטיפול הסתיים

5.להבא במידה ויש תלונה הייתי ממליץ שתפנה קודם לממונה הישיר

תודה רבה המשך יום נעים

ממונה תלונות הציבור"

 

כלומר הם אומרים גם כן שהנושא של השילוט האלקטרוני שבתחנות האוטובוס, איננו באחריות העירייה, כמו שהמוקדן אמר, ושבמידה ויש תלונה הם ממליצים לי לפנות קודם לממונה הישיר, שאני לא יודע מה מספר הטלפון שלו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים