פורסם 2016 באוגוסט 289 שנים להיכנס לאתר הזה עשה לי ממש רע. אני מאוד מקווה שהם לא שילמו כסף למעצב אתרים "מקצועי" בשביל כאב העיניים הזה. מה לעזאזל הם חשבו לעצמם? הם לא מבינים שאנשים לא רוצים כאבי עיניים וסחרחורות שהם מחפשים לקנות אצלם? שיעיפו מעט מבט על אתרי מכירות של לאסטפרייס, פיסי סנטר, אייבורי, וולקום וכדומה ויבינו כמה הם נתקעו בשנות ה90 עם העיצוב שלהם.. פונט אדום- שחור? סריאסלי? כבר בבית ספר לימדו אותנו שלכתוב בעט אדום מכאיב לעיניים. מעבר לזה ממשק חיפוש לא נוח, קטן ולא פרקטי. צריך זכוכית מגדלת בשביל להבין שם משהו ואני רואה 6.6 , מה אני אמור לחשוב על החנות שאני רואה אתר קניות כל כך לא נגיש וזול בנראות שלו? אז יכול להיות שהמחירים טובים, יכול להיות ששירות הלקוחות מעולה, אבל שהאתר שלהם נראה כמו שהוא נראה, איך אני אמור בכלל להגיע לשלב הזה של רכישת מוצר? נערך 2016 באוגוסט 289 שנים על-ידי Tsachi E תיקון שגיאות כתיב
פורסם 2016 באוגוסט 289 שנים לי לא אכפת מהצורה של האתר אחרי שקניתי שם כרטיס מסך שהיה בכמעט חמש מאות שקל יותר זול ממה שמוכרים באתרים המעוצבים והנוחים. מסכים שזה לא אתר לשיטוטים אבל אם אתה יודע מה אתה מחפש אין שום בעיה להגיע למוצרים עצמם וליהנות ממחירים טובים יחסית.
פורסם 2016 באוגוסט 289 שנים פעם הם התייחסו לזה באתר, נתנו תשובות די מפגרות לפי מה שאני זוכר. בכל מקרה תסתכל דרך הרכבת מפרט ואז זה סביר.
פורסם 2016 באוגוסט 289 שנים מחבר ציטוט של RoronoaRony עוד יומיים יש שנה בדיוק לתשובה שהם ענו בפייסבוק בעניין שדרוג האתר עצוב שהם לא מבינים כלכלה בסיסית .. כל שקל שהם ישקיעו בעיצוב האתר יחזור אליהם כרווח בסופו של דבר עקב יותר כניסות לאתר ,שאתר מושקע ונעים לעין יגרום. ולא רק שההשקעה בשדרוג האתר שלהם תחזור אליהם כפליים , אין לי ספק שכל יום הם גם מפסידים לקוחות פוטנציאלים והכנסות לא קטנות, נטו אבל נ-ט-ו בגלל האתר המזעזע שלהם שמרחיק אנשים כמו מאש. מעבר לזה שלי אישית, בדיוק כמו שמסעדה עם שרותים מוזנחים תשדר לי - מטבח מלוכלך, שעדיף לא לאכול בו. כך גם אתר אינטרנטי מוזנח ישדר לי - חנות לא טובה שעדיף להתרחק ממנה. אבל זה אני. אחת מהסיבות של ההצלחה הלא קטנה לה זוכים לאסט - פרייס בארץ , זה העיצוב של האתר שלהם, שמושך לקוחות חדשים לשוטט שם ולמצוא דברים על הדרך אפילו מבלי שהתכוונו לכך, נטו בגלל הנוחות הרבה ואפילו אומר , ההנאה, לגלוש אצלהם . בדיוק מאותה סיבה שמסעדות רבות משקיעות לא פחות בעיצוב המנה על הצלחת של הסועד מאשר בטעם. כי אנחנו כיודע אוכלים גם עם העיניים, ואתר מושקע מושך לקוחות פוטנציאלים לקנות בו, ומכאן שאתר גרוע מרחיק אותם. אותי פלונטר כבר הפסידו כרגע אך ורק בגלל האתר שלהם. חיפשתי לקנות כרטיס מסוים, נכנסתי לאתר שלהם ופשוט ישר ברחתי עקב כאב הראש שקיבלתי. אני אפילו לא יטרח לעשות השוואת מחירים שם. בסוף קניתי אותו מוולקום, שהציגה גם מחיר זול יותר משאר החנויות שראיתי וגם אתר נוח ונעים לעין . ואפילו אם המחיר של הכרטיס שקניתי בוולקום, יסתבר כזול יותר בפלונטר , זה עדיין לא שווה לי את העצבים שגלישה באתר שלהם תביא לי. מבלי להתייחס להגזמה הפראית של המחיר שהם נקבו בו של עלויות שדרוג האתר שלהם, ברמה הירודה כל כך של האתר שלהם , גם ב10K אפשר יהייה לראות שיפור משמעותי בנראות ובממשק. נערך 2016 באוגוסט 289 שנים על-ידי Tsachi E שגיאות כתיב ותיקונים קלים
פורסם 2016 באוגוסט 289 שנים אני נכנס לדיון מחויך כי עברתי בדיוק את אותו תהליך חשיבה והסקת מסקנות לגבי כמה אתרי אינטרנט של חנויות אונליין. בכלל בזמן האחרון יוצא לי לצחוק הרבה כשאני רואה אתרים של עסקים מצליחים מעוצבים כחזון של כסיל. בחלקם חסר פונקציות בסיסיות של מיון והנגשה. זה מרגיש כמו סרט שנות ה80, או 90 של מזרח אירופה. אנשים תקועים עם מערכות תוכנה ללא יכולת לשנותם. כמה קשה זה יכול להיות. לבנות אתר עם כל הפונקציות מיון ובחירה שהצרכן יכול לרצות. לקחת תמונת מצב של הDB, להתאימה בעזרת כלי המרה לDB של האתר החדש. להעלות את האתר החדש, להוריד את האתר הישן. לעדכן את הDB החדש על הזמן שעבר בין תמונת המצב ועד שהאתר הישן הוחלף בחדש.
פורסם 2016 באוגוסט 309 שנים אני רכשתי מהם וקיבלתי את המוצרים תוך יומיים. הכל התבצע דרך האתר ובכלל לא דיברתי איתם בטלפון.
פורסם 2016 באוגוסט 309 שנים אין ספק שהחנות נהדרת. השרשור מדבר על האתר הנוראי שלהם, ציינתי זאת כמה פעמים מולם גם בפייסבוק.
פורסם 2016 בספטמבר 19 שנים העיצוב של שנות ה-90, שלפני הווב 2.0 הוא הכי טוב והכי נוח. לא מכביד על המעבד ולא מוריד את הגלישה באינטרנט, עובד מהר מאוד גם על פנטיום 4. עדיף אתר HTML בסיסי מאשר אתר עם כל מיני שטויות ואלמנטים של "חווית משתמש". אני נכנסתי לאתר שלהם כדי לראות על מה פותח הדיון מתלונן. האתר נראה הרבה יותר טוב מאשר HWZone במצבו הנוכחי שהוא פשוט זוועה.
פורסם 2016 בספטמבר 19 שנים לא מסכים איתך, האתר שלהם פשוט לא נוח, מסורבל, מלא בהגדרות ישנות, שים לב שאתה רוצה לצמצם את הבחירה שלך נגיד בכרטיסי מסך, האפשרויות הם לא נוחות לשימוש, בטח לא להדיוט. אם אני רוצה לצמצם את האפשרויות אחרי שבחרתי אחת מהאפשרויות, הכל מסורבל, אני לא יכול לבחור ASUS ואז לפי מחיר כי זה קורס ומתאפס, לא נוח בעליל. אני לא רוצה להעלות פה השוואות של חנויות אחרות, אבל תבדוק לבד ותיווכח. ובנוגע לHWzone האתר כרגע מאוד נוח לדעתי.
פורסם 2016 בספטמבר 39 שנים מחבר ציטוט של dor123 אני אהבתי מאוד את עיצוב האתר של HWzone בעשור הקודם. כיום האתר הזה חרא בגלל כל עיצוב הווב 2.0 שלו, וכעונש על כך, החלטתי להפעיל בו את חוסם הפרסומות שלי כדי להפטר מכל המטרדים שיש פה. אני הייתי מסתדר עם העיצוב של האתר של פלונטר אם היה לי צורך בו. אתרים בעלי עיצוב מודרני, איטיים מאוד, צורכים משאבי מעבד, ועושים המון בעיות, ו-HWzone נכלל ברשימת האתרים המפוקפקים הללו. איטי?מה פתאום, לא אצלי. אם האתר איטי אצלך ייתכנו לכך 1001 סיבות 1. החומרה שלך ישנה 2. ספקית או תשתית אינטרנט בעייתים אצלך 3. אתה משתמש באיכספלורר 4. יש לך יוטורנט ברקע 5. נורטון ברקע 6. יש לך וירוסים
פורסם 2016 בנובמבר 29 שנים עזבו תעיצוב הדרעק הזה, מלא חלקים לא נמצאים בקטגוריות שלהם וצריך לחפש אותם במקומות אחרים כדי למצוא והם עדיין קוראים לhgst hitachi
פורסם 2016 בנובמבר 49 שנים מסכים לגמרי... תנסה להתחבר למספר לקוח שלך וכאלב באתר של פלונטר.. ועדיין הם מעולים, נותנים שירות טוב, וקניתי אצלם באלפי שקלים במצטבר. עונים לכל שאלה, ואני מאלה שבאיםנעד למעבדה למרות שהם מוכרים רק אונליין.. מי שרוצה להנות מאתר טוב, וגם מחירים טובים, startpc. אבל יש להם הרבה פחות מבחר
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.