עבר זמנן של הסוללות הנטענות? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עבר זמנן של הסוללות הנטענות?


Guy950

Recommended Posts

אז הסוללת AA הנטענת שהגיעה עם העכבר שלי (logitech G700s) כבר הגיעה למצב שהיא מתרוקנת נורא מהר והגיע הזמן להחליף אותה.

החלטתי שאקנה כבר חפיסה של נטענות עם מטען חיצוני, והייתי כבר ב4-5 חנויות שונות ובכולן אמרו לי את אותו הדבר - "אין חביבי, כבר לא מוכרים את הסוללות הללו עם מטענים".

 

בסוף קניתי באיזו חנות ב15 ש"ח חפיסת שנמצאת אצלו כבר כמה שנים, ובאופן נורא מפתיע (לא באמת) - הסוללות במצב יותר גרוע מהסוללה הנוכחית.

הזמנתי מאיביי חפיסת סוללות והן היו באיכות ירודה, כל כך שהמטען של העכבר לא מוכן להטעין את הסוללות, ואין לי מטען חיצוני כי לא מצאתי.

 

אז....הגענו לתקופה שכבר לא רואים טעם לייצר AA נטענות? מצלמות מגיעות עכשיו עם ליתיום נטענות שפשוט אמרו שסוגרים את הבסטה? 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

אני לא יודע האם זה בסדר שאני מגיב רק עכשיו על הדיון (הוא עדיין בן פחות מחודש), אך לאחר שקראתי אותו, התברר לי כי מסיבה שעדיין לא ברורה לי, הפסיקו לשווק פה בארץ את הסוללות של GP, שהיו הסוללות הנטענות היחידות ששווקו פה במחיר ששווה לכל נפש ובצורה מסודרת, וכי האתר של GP בעברית ירד מהרשת. ומכאן שאמרו לך שלא מוכרים נטענות AA ו-AAA עם מטענים.

זמנן של הסוללות הנטענות עם המטענים המתחברים לקיר ישירות לא עבר. הן עדיין נפוצות בכל העולם. רק אין בארץ היצא, כי GP הייתה האופצייה היחידה הנפוצה, וכרגע היא איננה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חיפשתי פעם נוספת בגוגל סוללות GP, ונראה שעדיין מוכרים אותן. כמו כן, הסוללות והמטענים שלהן, עדיין מופיעות באתר של סמיקום לקסיס, יבואן GP. אני לא יודע באיזה חנויות חיפש פותח הדיון סוללות נטענות, ואני לא יודע האם יש באייס או בהום סנטר אפשר למצוא סוללות נטענות של GP, אך עכשיו נראה כי המוכרים בחנויות שפותח הדיון חיפש, הטעו אותו או שיקרו לו. בדקתי באתר של הום סנטר. אין GP, אבל יש סוללות נטענות של ו-Vipow (כלולים יחד עם מטען). מצד שני, באתר של אייס, אין נטענות בכלל.

כלומר, הגעתי למסקנה שלא מוכרים סוללות GP, בעיקר בשל זה שהאתר של GP ירד מהרשת, ושאני פחות מודע כיום למותג באופן כללי מבעבר. אבל בכללי GP היו הכי פופולאריים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...