עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

בעייה בהדלקת מחשב

Featured Replies

פורסם

שלום
כונן מחשב COSMOS מגדל+ לוח אם GA-X99P –SLI +ספק כוח 10000W
מחשב שעבד בצורה תקינה, בימים האחרונים אני חווה בעיה, כשאני מכבה את המחשב בסופו שלו יום, ובבוקר אני מנסה להדליק אותו, עם לחצן ההפעלה המחשב לא נדלק, פעם אחר פעם, אבל כשאני מוציא את כבל החשמל משקע הספק ואני מחזיר אז מדי פעם המחשב נדלק ,
פעולות עם ידע נרחב במחשבים
בבדיקה ספק כוח נבדק חיצוני עי ביצוע קצר בנקודת לבדיקה המאווררים פעלו, וכמו כן לוח ההדלקה(LED נדלקו)בבדיקה ארוכה מספר פעמים= לעניות דעתי הספק תקין...
לעניות דעתכם היכן הבעיה?

תודה

פורסם

הספק מגלה (באמת או בטעות) שיש קצר (עומס רב מדי) ביציאות שלו ללוח אם.

במקרה כזה הספק מושבת עד שמנתקים אותו מהרשת.

עליך לחקור מה הסיבה האמיתית לבעיה, הספק או הצרכנים שלו.

פורסם
  • מחבר
ציטוט של Ivan

הספק מגלה (באמת או בטעות) שיש קצר (עומס רב מדי) ביציאות שלו ללוח אם.

במקרה כזה הספק מושבת עד שמנתקים אותו מהרשת.

עליך לחקור מה הסיבה האמיתית לבעיה, הספק או הצרכנים שלו.

תודה לך , אבל  כל הצרכנים על  לוח האם תקינים כי אחרי הצלחת ההפעלה  המחשב עובד תקין HD נראים  CPU עובד תקין כולל המאוורר שלו רשת תקין  כרטיס מסך תקין 

כמו כן שמתי לב כי  במצב SLEEP   שבדרך כלל אני לא משתמש בו רק בשביל הנסיון אני לא מצליח להחזיר את המחשב לפעולה אפילו שעל המקלדת LED עובד וכמו כן העכבר ה-LED  דולק

תודה

פורסם

לא בטוח שכולם תקינים דווקא בכבוי.

תנסה עם ספק כח אחר  ותדע.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.