מעבר לספק+תשתית בשוק הסיטונאי אפשרי מבזק אבל לא להיפך? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעבר לספק+תשתית בשוק הסיטונאי אפשרי מבזק אבל לא להיפך?


גליום ניטריד

Recommended Posts

שלום חברים, ממש בקצרה: לפני שנה עברתי מבזק לאקספון (ספק+תשתית), סביר אבל עכשיו אני רוצה לנסות את 012 (שמיתגו את עצמם כפרטנר לאחרונה). התקשרתי, אמרו שאין בעיה, התחברתי, אמרו שיגיע טכנאי ואח"כ להתקשר אליהם להשלמת החיבור, התקשרתי.

ואז אמרו לי שבמכירות טעו ושהם לא יכולים להעביר אותי מתשתית אקספון לתשתית שלהם, אני חייב להעביר קודם את התשתית לבזק ורק אז הם יוכלו להעביר אותי. אמרו שזה החוק, ממשרד התקשורת.

זה נכון? משרד התקשורת יצרו את השוק הסיטונאי כדי לשבור את המונופול של רק כדי לתת אותו לחברות אחרות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא לי לקרוא פה ושם ביקורות רעות (שנתקלתי בהן במקרה, לא חיפשתי). הסיבה שרציתי לנסות אותם היא שלאחרונה הם מיתגו את עצמם כחלק מפרטנר וחשבתי שאולי אני אקבל את אותה מהירות כמו שקיבלתי מאורנג' (מנוי שעשיתי אצלם לפני כמה שנים ורק לפני כמה שבועות הפסקתי להשתמש בו), למרות שהשם משתמש החדש שקיבלתי היה @partner ואילו של אורנג' היה @orange.net.il. לא יודע אם זה קשור. בטורנטים אני משתמש פעם בהרבה זמן וכשזה קורה לא ממש חשובה לי המהירות, אם כי גם באקספון וגם באורנג' היא הייתה טובה.

 

כשהתקשרתי לאקספון לשאול אותם במה כרוך החידוש הציעו לי שתי אפשרויות למאה מגה: 3 חודשים ב39 ש"ח לחודש ואז עולה ל99 אם לא מחדשים, או שנה ב69 ש"ח לחודש ואז עולה אם לא מחדשים. בניגוד למה שרשום באתר שלהם, אין דמי מעבר למשתמשים קיימים. אז בחרתי באופצייה הראשונה. 012 אמרו שלא צריך לעשות כלום או "להתנתק" כי מבחינתם לא התחברתי אליהם.

 

בכלל, אקספון היו בסדר איתי. סביר, תמיכה סבירה ומחיר טוב מאוד, אז הרגשתי לא כ"כ טוב עם עצמי שרציתי לעבור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...