הסרת סיסמא לביוס - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הסרת סיסמא לביוס


Adar Tzivion

Recommended Posts

יש לי מחשב נייד של מדגם סטלייט A300-17S

ושאני מנסה להפעיל אותו הוא דורש סיסמא לביוס כדי להפעיל את שאר הדברים.

 

מעוניין לדעת אם יש דרך להסיר את הססמא של הביוס?

אני לא יודע מה הססמא של הביוס זה מחשב שלא נגעו בו הרבה מאוד זמן.

 

אם אין דרך להסיר את זה לבד.

 

חושבים ש יוכל להסיר את הססמא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של HelpSupport

בדוק - הסבר בסרטון.

חזור לדווח.

 

הוא משתמש בדגם שונה משלי.

אז ככה שזה לא כל כך עוזר לי.

תודה בכל מקרה

 

אתה חושב שטכנאי מחשבים יוכל לפתור את זה?

 

יש לי במחשב הזה של הרמן קרדון, וחבל שיילך לפח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תעלה צילום של התוית עם דגם המכשיר.

תעלה צילום של מיקום הזכרונות ללא הזכרונות.

 

תוכל להשוות את הצילום המצורף עם הקיים אצלך ->

BiosPassword2.jpg

 

התמונה נלקחה מהקישור (קבל אותו עם תרגום מאיטלקית לאנגלית) ->

http://www.microsofttranslator.com/bv.aspx?from=&to=en&a=http%3A%2F%2Fwww.informaticanapoli.it%2Freset-bios-cmos-toshiba%2F

 

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של KAKADU999

...

אם תיקח לטכנאי עדיף שתסכם איתו / עם בעל החנות/ מעבדה

שבמידה ולא יצליחו לא תשלם להם כלום.

...

תסלח לי - לא מכיר בעל מקצוע שהוא בר דעת שיהיה מוכן להסכים לעבוד בתנאים הללו

מקסימום זה קיזוז מחיר הבדיקה מעלות העבודה שבוצע בפועל (במקרה של חלפים)

זמן = כסף.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף טכנאי שמכבד את עצמו לא יעבוד בחינם.

הוא לא צריך לעבוד בחינם,

בשביל להבין מה "הבעיה" לא צריך להיות גאון או טכנאי. עכשיו יש 2 אופציות:

או שהוא יודע לפתור את זה, שיקח את העבודה ויקבל כסף. או שהוא לא יודע, ואז שפשוט לא יקח את העבודה.

אתה לא משלם לבעל מקצוע בשביל שיעשה על המחשב שלך ניסויים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה קשור ניסויים? אתה מקבל מחשב לבדיקה ואין לך שום דרך לדעת מה הבעיה. בדקת וגילית שלוח האם הלך ולא משתלם לתקן אז לא תגבה על זה כסף?

באמת איך זה קשור לנושא?

יש כאן משהו מאוד ספציפי, עם פתרון מאוד ספציפי.

אם הוא לא יודע לפתור אותו זה בסדר, אבל אני לא משלם לו שיעשה סטאז' על המחשב שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של KAKADU999

 

...כשבא לקוח ואומר חד משמעית ...

בגלל זה הוא לקוח ובעל המקצוע הוא בעל המקצוע

אם הלקוח יודע מה הבעיה הוא כבר ב-50 אחוז (אם לא יותר) לפתור אותה 

אם היית יודע בכמה "לקוחות" (ביניהם מנהלי רשת\מנמ"רים ואנשים עם תואר שקר כלשהו במדעי המחשב) הם בעלי תפיסה מוטעית שלא להגיד טועים לגמרי - תוך כדי זה שהם בטוחים לגמרי ואומרים חד משמעית מה הבעיה - אני נתקל ברמה יומיומית - כבר מזמן היית מחוסר עבודה אם הייתי "עובד בחינם".

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת דו שיח חרשים.

גבריאל/ag:

נניח נגמרה לך הסוללה בשעון,

אתה הולך לשען ומבקש ממנו ספציפית שיחליף . לא מבקש ממנו שיבדוק שום דבר אחר.

היית משלם לו אם הוא לא היה מצליח להחליף אותה?

Sent from my ONE A2001 using Tapatalk

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...