פורסם 2016 ביוני 1110 שנים שלום,אני כרגע בדילמה מאוד גדולה שלצערי אני חושב על זה קצת מאוחר מידי.אני מיועד ללמוד הנדסה תעשיה וניהול בהתמחות מערכות מידע באפקה ומצד שני אני גם רשום לאקדמית תא יפו למערכות מידע.מצד אחד התואר באפקה הוא הנדסה שנשמע יותר יוקרתי , אבל מדובר ב 4 שנים ארוכות עם הרבה חומר שנראה לי לא רלוונטי (פיזיקה וכו')ומצד שני יש את התואר באקדמית במערכות מידע שהוא 3 שנים שלדעתי מכיל יותר מידע במערכות מידע ,אבל הוא איננו "הנדסה".הייתי רוצה לשמוע דעות של אנשים שאולי לומדים באחד מהמוסדות ויש להם דעה ויכולים לעזור לי לבחור או לתת לי כיוון.אודה לתשובות רק מי שבאמת יש לו ידע בנושא.תודה,
פורסם 2016 ביוני 1210 שנים כלל אצבע הוא לא לחפש קיצורי דרך. לדעתי התואר של אפקה יפתח לך יותר אפשרויות מאשר התואר של האקדמית.
פורסם 2016 ביוני 1610 שנים מחבר אשמח לעוד תגובות של אנשים, חשוב לי לציין שיש לי את האופציה ללימודי הנדסת תוכנה בשנקר. אודה להתייחסות , הנושא מאוד דחוף לי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.